mamman til 2 godjenter:) Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 var på ultralyd på fredag og det var helt sprøtt. H*n lå helt stille, (jeg trodde jeg skulle få se armer og bein som skulle bevege seg) og plutselig så snudde ungen seg, det var helt sprøtt å se på, har sett det før på andre, men er en litt spesiell følelse nå det er deg selv, og det rareste er at man ikke kjenner at ungen snur seg..hehe..var på tidlig ultralyd fordi jeg øsnket det og for å få vite litt mer nøyaktig hvor langt jeg er på vei (betalte alt selv, må bare si det ellers kan jeg vel få kjeft hvis jeg ikke hadde gjort det) det viste seg at jeg bare var 11+5 på fredag så jeg kom inn litt tidligere inn hit, men nå er jeg da 12+2..hehe..fikk høre hjertelyden og:) på et bilde så så ungen mot meg, så da noen øyehuler og en bitte liten nese:) så søt da..hehe..ble litt mer virkelig nå når man får sett at det er noe der:) måtte bare fortelle det:)
liz86 Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 så koslig da!! var 11 uker når ej var på ultralyd.. min å lå stille men så snudde bebien på seg=) skal på vanlig ultralyd i morra å da er ej 21-22 uker..
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Så koselig=) Eg var på ul da eg var 12 +3 og eg ble fullstendig forelsket eg! Babyn låg og veiva med armene og gapte med munnen=) Syns det er uvirkelig enda eg...selv om det blir mer virkelig når en får sett hva som gjemmer seg der inne=) Har og et bilde der babyen ser rett på "kamera".(ligger bilde på profilen min) Gleder meg til eg får sett h*n i virkeligheten eg! Nå teller eg ukene til eg får sett h*n igjen=) Lykke til videre, og ha en flott dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå