Mamsen&2Gull Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Fins det noen der ute som kan svare meg på dette spm? Har litt vann i føttene 0-1 i ødem står det på arket mitt. Og jeg merker det godt når jeg har på meg sokker. Da får jeg skikkelig merke etter hvor sokken har ligget. Men, det som plager meg aller mest er at jeg klør så forferdelig på føttene.. Skal det gjøre det? Hehe.. Eller har det en sammenheng med noe annet? Klør ingen andre plasser så..
camosilla Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Jeg også har litt vann i bena, men har ikke merket noe kløing. Mulig huden din strekker seg litt, og at det er derfor du klør? Prøv å smøre føttene, kanskje du er tørr...
Mamsen&2Gull Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 Smører som en gal, men det hjelper ikke. Har satt de i vannbad, men det hjelper heller ikke.. Holder på å bli gal, får jo ikke sove om natta heller når jeg må ligge å klø hele tiden..
camosilla Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Huff, høres ikke godt ut! Har ikke peil på hva det kan være jeg da altså
Mamsen&2Gull Skrevet 20. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2007 Men som du sier, så kan det jo være at huden strekker seg.. Men takk for svar uansett:)
Millerine Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Min jordmor ba meg kjøpe vitamin b6 på apoteket 40 mg, uten resept. BAre et par dager etter var føttene mine så og si vannfri! Deilig! Pass på at du kjøper piller med 40 mg, de selger mye annet rart også, f. eks 3 mg, og da må du jo spise fryktelig mange piller. To piller av 40 mg var det jeg fikk anbefalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå