PrettyPink Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Mariah Carey sin og Celine Dion sin CD Husker ikke hva de heter, men de er ganske gamle.
Gjest Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 P4's julecd. Masse fint på den! Litt blandings..
♥ DAME Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Åååå, den til Kenny Rogers og Dolly Parton )
Gjest Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Ella Fitzgerald sin jule cd er legendarisk Ivar Kleive sin med bare piano er vakker og sakral. Fin under middagen, og 1 juledag. Jüssi Björling, er ikke sikker på rettskrivingen, er et must. Sondre Bratlans har en vakker også. Sist, men ikke minst, Mahelia Jackson O`silent night.
boble <3 Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 Spiller Mariah carey og maria Arrodondo(?) sine hvert år Min sønn eeeelsker jul i blåfjell og Plutti putti pott så de hører vi også masse på:0)
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. november 2007 #9 Skrevet 20. november 2007 Jeg stemmer også for p4s julefavoritter! Foreldrene mine har den så når jeg flyttet hjemmefra måtte jeg kjøpe den selv. Utrolig masse fine sanger og god blanding av tradisjon og kos og gammelt og nytt og rolig og låter med fart i og i det hele tatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå