Gå til innhold

hva er din yndlings julecd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mariah Carey sin og Celine Dion sin CD Husker ikke hva de heter, men de er ganske gamle.

Skrevet

Åååå, den til Kenny Rogers og Dolly Parton :))

Skrevet

Ella Fitzgerald sin jule cd er legendarisk

Ivar Kleive sin med bare piano er vakker og sakral. Fin under middagen, og 1 juledag.

Jüssi Björling, er ikke sikker på rettskrivingen, er et must.

Sondre Bratlans har en vakker også.

Sist, men ikke minst, Mahelia Jackson O`silent night.

 

Skrevet

Spiller Mariah carey og maria Arrodondo(?) sine hvert år

Min sønn eeeelsker jul i blåfjell og Plutti putti pott så de hører vi også masse på:0)

Skrevet

Jeg stemmer også for p4s julefavoritter! Foreldrene mine har den så når jeg flyttet hjemmefra måtte jeg kjøpe den selv. Utrolig masse fine sanger og god blanding av tradisjon og kos og gammelt og nytt og rolig og låter med fart i og i det hele tatt! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...