TurangaLeela Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Jeg har brukt p-piller siden mini ble født, så for noen uker siden glemte jeg noen piller så ble det bare til at jeg slutta. Mest p.g.a. jeg fikk sex-lysten tilbake....Så vi hadde jo en del sex da... Hadde jo en tanke om jeg kunne bli gravid og har prata om at vi skal prøve igjen snart, men IKKE så fort. Nå tror jeg det er seks uker siden jeg hadde mensen sist...Har alltid fått mensen når jeg skulle. Kan vel ikke ha blitt gravid med en gang??!!! Jeg skal jo på julebord og andre fester i desember, buhuu... Kan mensen bli litt sein etter at jeg slutta med pillen??
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Er neppe noen som kan gi deg bedre svar enn en test.. Lykke til
M@mm@ til mine barn Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Det hender det blir rot med mensen etter fødselen, og etter pillen... MEN LØP OG TEST DEG DA....
♥tre små hjerter♥ Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Du må jo bare ta en test;)da får du svar.Men JA du kan ha blitt gravid.Så lenge du har kutta ut p pillene.Håper du får det svaret du vil ha og du kan jo få det artig på julebord selvom du må bytte ut drinken med julebrus;)LYKKE TIL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå