Gå til innhold

For/imot å få barn i august???=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi har vrt gjennom første pp, uten lykke for å bli gravide. Nå har det seg slik at sambo vil vente til våren før vi prøver igjen ettersom han synes det blir dumt for det lille nurket å ha bursdag i august - noe jeg er helt uenig i. Jeg har ikke begynt på pilla igjen enda, og er over tanta og klar for ny pp. Men jeg håper dere kan hjelpe meg litt med tanke på ord for og imot å få barn i august... Jeg er student forresten. Dette bekymrer han seg veldig for med tanke å få barn i august.

Håper på maaaaaaaange gode argumenter=)=)=)

Tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde eg kunna bestemt, hadde eg villet hatt baby enten i april/mai eller august/september..

Fordi:

Hvis du får i april/mai, er det ikkje vinter, og heller ikkje sommer. Dvs ikkje så forferdelig kaldt.. eller så varmt at babyen ikkje får sove om natten. Har et junibarn sjølv..og det var ein varm sommer uten mye søvn!

MEN då må du gå høygravid på vinteren... når det er glatt og farlig.. :)

Får du i august/september..så er varmen over,men kulden har ikkje slått inn for fullt!

MEN då må du gå høygravid gjennom heile sommeren...og det kan bli hardt.. :) Men for min del, vil eg heller ha det hardt sjølv enn at babyen skal ha det hardt..

Trur nok det finnes mye for og imot på alt... Er fint å få baby uansett årstid.

Har de lyst på baby, så meiner eg at det er berre å produsere... :) Det "passer" liksom aldri hvis ein skal sette seg ned å betemme kortid..

Skrevet

Baby i august er herlig! har det selv:)

*Å være student tror jeg ikke blir noe problem... snakk med skolen i god tid og forbered..Kjenner ei som fikk unge midt i 4-årig vernepleierstudiet. Samlingsbasert var det, så hun reiste bort ganske ofte. pappan hadde perm hjemme.. skal sies at hun kun ammet i 2 mnd da, hun hadde bare vondt...