Gå til innhold

Hvordan er formen jenter i uke 15? Litt lang....

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen.

Ville bare ta en sjekk om hvordan formen deres er rundt uke 15.

Jeg selv har et snev av bekymring hengende over meg.....

Kjenner selvsagt ikke liv helt enda, er ikke kvalm lenger og har mindre vondt i puppene enn tidligere. Det eneste som kan fortelle meg at jeg er gravid nå er at jeg er litt trøttere enn normalt.

Dessuten sliter jeg litt med VONDT i magen og da mener jeg sånn vondt man har når man er matforgiftet og må SKIKKELIG på do!!!!!

Må jo på do da og da gir det seg vanligvis men JØSS så vondt da!!!!!

Er det flere enn meg som deler noe av de samme bekymringene eller har jeg blitt litt sprø?? hehe

Når kan jeg forresten forvente at magen kommer sånn på ordentlig? Litt mer enn at jeg ser ut som jeg har lagt på meg? :-)

Ha en fortsatt fin dag og takk for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Eg er 14 uker på torsdag, og eneste symptomene eg har er litt vondt i puppene og konstant tissetrengt...Og så er eg trett da...

Du skal ikke bekymre deg for det med symptomene for mellom uke 11-12(tror eg..husker ikke nøyaktig...varierer sikkert litt) og framover så var det vanlig at de minket/forsvinner....Jordmora sa det var helt normalt å bli bekymret, men det var skjelden noe galt...

Magen kan være pga tarmene blir presset mer sammen eller kanskje det er kolikk....vist du er veldig bekymret for det så snakk med legen eller jordmora di....De har sikkert tips til hva du kan gjøre for å unngå det eller noe...

Sliter med det samme av og til og da er det vanligvis kolikk eg har...

Tror de bekymringene du har er de samme som alle andre gravide inkl meg selv. =)

Og magen den kommer når den kommer=) Det varierer veldig fra person til person!

Nå vet eg ikke om du ble noe klokere, men du har hvertfall fått et svar=)

Ha en fin dag du og=)

Skrevet

Ok da så får jeg kanskje prøve å roe meg litt ned.... :-) hihi

Kolikk ja.... Hvordan kjennes det ut egentlig?

Bekymrer meg ikke så mye det er bare helt ufatterlig ubehagelig og slitsomt når jeg er på jobb hver dag.

Ble litt klokere så takk skal du ha Lukas og engelen Noah + Spire.

Skrevet

Litt vanskelig å forklare hvordan kolikken kjennes ut.....

De gangene eg har det som verst kjennes det ut som eg skal føde...får kramper i magen..

Det hjelper å gå eller å ligge på magen slik at tarmene jobber skikkelig og så gå på do......

Går vanligvis fort over....

Skrevet

Hei, formen er helt topp! Jeg hadde ikke noe i mot småplagene så lenge de var her, men gidder/prøver å ikke bekymre meg mer. Alt er etter overveiende sannsynlighet i orden!

Magen er i ulage, ikke så ille som din, men du vet - fordøyelsen er t r e g for tiden, og alt ligger i klem. Kjenner det godt iblandt ja.

Skrevet

Hei Plums.

Så utrolig bra at formen din er så bra. Det er godt å høre om de som har det bra som gravid. Jeg selv føler nemmelig at det er lenge siden jeg har sagt at formen bare er bra rett og slett..... :-)

Helt sikkert en fordel å prøve å ikke bekymre seg, så får vel tvinge meg til å slutte med det!!!!

Godt å høre at det er flere mager enn min som ikke helt spiller på lag..... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...