Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Jeg skrev et innlegg i går om mensen.. At det lukter sånn som renselen etter fødsel.. Ganske spesiell lukt med andre ord.. Jeg har brukt p piller ca 3 mnd nå. Utsatt mensen i to.. Men om fredag fikk jeg mensen (trur jeg), å nå er jeg midt i brettet.. Det erbare det at det lukter ,som sagt , og det begynte med bitte litt frisk blod, men ¨nå er det "brunaktig" å ser nesten gammelt ut.. :/ Har hatt litt mensen vondt , men det verker MER enn vanlig i korsryggen og hoftene nå.. Blør ikke mye.. Noen som vet ? er det kun pga utsatt mens tidligere?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 eh,,, hva har dette med krangle å gjøre?
ragna Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 stoler du mer på skravlerne enn oss? stoler du mer på kranglerne og skravlerne enn på legene?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Å legge det ut på skravle har jo ikke noe for seg for om noen spør deg om noe kan du jo ikke svare! Hvis du har gått på tabletter, eller hoppet over pillefri uke for å utsette mensen kan det være det. Det kan også være sopp i kombinasjon med mensblødning. Kjøp canesten på apoteket og prøv det først. Viss det ikke hjleper oppsøk lege!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 Med denne overskriften kunne innholdet vært svært annerledes. Kan ikke de som har disse ekle kroppsvæskene enten ringe fastlegen sin eller legge det på skravle selv? Så kan alle rævslikkere der sympatisere med alle de blodige bindene sine...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå