Gå til innhold

Første natt med pappa og mamma på eget rom...


Gjest

Anbefalte innlegg

Her prøver vi for fult å avvenne henne fra puppen på natta...La henne kl.1930 sov til 2330.Hylskrek til kl.0010.La seg ned igjen å sov til 0330 og hylskrek til 0340.La seg ned igjen å sov til 08!!!!!!!!Pappan hysjet på henne,tok henne ikke opp av senga.Tilbudet henne vann...Jeg lå på et rom oppe og hørte på og tok tia.Skrikinga var rett og slett sinne fordi ho ikke fikk det som hun var vant med.Var sikker på at ho hadde fått nok mat gjennom dagen og at ho ikke va sulten.Pappan tok kveldsstellet på henne og la ho i senga.Nå ligger han å sover..ha,ha:-)Vi fortsetter i natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går det bedre nå? brukte samme metode her:) følte meg ganske trygg siden vi tilbydde vann...noe hun ikke ville ha(altså ikke tørst).

Nå sover hun fra 19-6.30 utn å våkne. håper det funker for dere:) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt sov hun fra 19-0515...:-)da kom pappaen til meg med henne så jeg fikk gitt henne pupp...sov da helt til kl.0800!!!Så i dag har jeg følt meg som en Duracel-kanin....Full av energi:-)Han skal ta henne i natt også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fantastisk ut! Så deilig!

Her er ikke junior helt i form. Var på legevakten igår. Trodde det var blod i bleia hans, men det var bare urat!Et stoff kroppen skiller ut.

Han har en infeksjon i kroppen, muliig det er luftveisinfeksjonen som sitter i enda... Skikkelig pjusk igår, piggere idag!:) Vanskelig å være gjerrig med puppen da gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...