Gjest Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Her er babytøy vasket og lagt i kommoden sortert på størrelser Bleier, flasker, etc er kjøpt inn Nye kluter på plass Utstyr står klart på loftet Og : I dag gjør jeg meg ferdig med resten av julegavene. Deilig å kunne bare nyte den siste tiden, og slippe noen som helst form for stress. Og sambo får ikke panikk om babyen skulle finne på å komme for tidlig. Han hadde en skrekkvisjon der han ble sittende igjen med både trassig tre åring, julegavehandel og å finne fram babytøy og ting, hehe. Flere som er tidlig ute ?
camosilla Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Ja allt til den lille (utstyr og klær) har vært klart noen uker nå. Julegavene er nesten i boks:) Skal pusse opp barnerommet da, men det går rimelig fort tror jeg bare vi kommer i gang
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Må innrømme at det meste har stått klart ei god stund her hos oss. Klærne ligger ferdigvasket og sortert i kommoden, vogga og senga står klare, vogna likeså. Og nå er også bagen pakket, så vi er klare for fødsel!! Men håper jo at lillegutt holder seg inni magen min en stund til da....har ikke termin før 16. januar=) Syns det er deilig å ordne i stand til den lille skal komme, koser meg!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Godt at det finnes noen strukturerte damer der ute! :-) Heldiggriser. Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave og har fortsatt en del igjen å handle inn til den lille. Kun fire uker til termin er det óg! :-D Pyttsann, butikkene stenger ikke ved fødselen!
Håpefull mamma Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 julegavene og bursdagsgaver har vært klart i over 1mnd, og klærne er vasket opp. sengklærne er i maskinen nå. har kjøpt inn smukker, og flasker, vogna, senga, bilstol og vippestol er også klar til bruk. eneste som egentlig mangler her er å pakke bagen. men har ikke termin før om 6 uker, så har god tid på meg:o)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 åååååååååh gjett om jeg ble sjalu nå a! Jeg har INGENTING klart! Har en hybel som må pusses opp innen vi leier ut (har litt igjen enda... all listing noe maling og legge opp kjøkkenet..) har omlag 20 julegaver igjen (har jo kjøpt 10 allerede) og 5-6 bursdagsgaver julekalenderen er ikke ferdig (til pjokken) babytøyet er ikke vasket Babyrommet er ikke pusset opp eller inredet vi mangler masse av tingene til babyen slik som madrass vippestol og bilstol (med mer) må sende vogna inn til rep. av alangene.. lekegrinda er ikke oppe, og den må kuttes ny bunn til... rommet m,å vaskes ned..... julenedvasken er bare halvveis i mål ja mer også, men kommer ikke på alt er mye som må skje på 29 dager *panikk*
majsenna™ Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 4 uker igjen og alt klart unntatt julebaksten som jeg har planer om å begynne med neste uke hvis jeg orker. sateser på å få litt ekstra energi når jeg går ut i permisjon.
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Klapper - har 4 uker igjen og bare litt på plass. Står en vask med babyklær på nå da... hehe. Nei må til å skjerpe meg nå... litt kjipt å ikke være klar. Vil gjøre det selv, det er så kosligt syns eg.
Gjest Skrevet 20. november 2007 #9 Skrevet 20. november 2007 6 uker igjen her oxo har det meste klart...vogna venter på oss på rudo...klær har vi fra før..fått enda mere nå etter gavefesten...svigers kommer med babysenga på lørdag..weeee ) odenwalder posen får vi til jul av mamma
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 20. november 2007 #10 Skrevet 20. november 2007 Jøss, jeg trodde jeg var strukturert jeg, men kan jo ikke måle meg med dere. Har hentet frem babytøyet vi har fra før, men ingenting er vasket eller klart enda. Trodde også jeg var kommet langt siden jeg har listen med julegaver klar, men ikke begynnt med innkjøp enda... Nei, nå få jeg få fart på sakene jeg også!!! ) 6 uker igjen på meg også!!
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 20. november 2007 #11 Skrevet 20. november 2007 Ja, julegavene er handlet og pakket inn for ca en mnd siden, babyklærne er vasket opp og alt av papirer er levert Ikke handlet bleier enda, det er det eneste Godt å være ferdig, å bare kan slappe av
Gjest Skrevet 20. november 2007 #12 Skrevet 20. november 2007 Huff da, jeg vet ikke om jeg skal le eller grine.... Jeg hadde planer om å være flink.... Men har ca like mye igjen som en ovenfor her ramset opp. Pluss den nydeligste og mest trassige 2 åringen som skal tilvennes eget rom, som ikke er ferdig oppusset enda... Ellers så får vi to barn på samme rom. Jeg finner på så masse sosiale ting hele tiden, og så tar husarbeidet resten av tiden. Tiden flyr og jeg kommer til og enda opp som en hysterisk kjerring på julaften.... og en alt for snill familie som gjør alt for at jeg ikke skal kollapse. Oki det er målet at det ikke skal skje. Har fortsatt tid på meg til å utrette mirakler. Igår ryddet jeg plass på kjøkkenet til de nye Tupperwarene ) Nå skal jeg logge ut herfra, og tømme noen bananesker med kjøkkenutstyr.... og reparere halen på den rosa Poppelsen min som er nyvasket (husker dere de bamsene???) Så storesøster skal få den til bamsesamlingen sin )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå