Mockanin Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Er det ikke vanlig å ha 1/2 skatt på november lønningen? Jeg har alltid hatt det før, men i dag når lønna var kommet så var det ikke 1/2 skatt på den. Ikke har jeg fått noen annen beskjed heller. Sendte en mail til sjefen og spurte, men har ikke hørt noe ennå..
RundLurt? Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 trodde det var mest vanlig å få den halve skatten på desember jeg da.
Mockanin Skrevet 20. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2007 Har alltid fått på november lønningen jeg da, og jeg har jobbet flere steder opp gjennom åra. Dem kunne i det minste ha gitt beskjed at det ble endringer synes jeg
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Jeg har alltid fått på desember-lønninga..
PrettyPink Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 jeg jobber i staten nå og har lønningsdag i siste virkedag i mnd, men i desember kommer lønnen den 15 pga. julen. så da får vi halv skatt 15. desember. Der jeg jobbet før fikk vi lønn den 20, og da valgte arbeidsgiver å gi oss halv skatt 20 november slik at vi fikk burkt den til julegaver og lignende. tror arbeidsgiver står fritt til å velge når de ansatte skal få halv skatt.
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 her er det vanlig med 1/2 skatt på desemberlønna...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå