Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 og som har lyst å forklare charten min litt for meg: http://www.fertilityfriend.com/home/1b69e8 fatter ingenting lengre, at noe er annerledes klarer jeg å skjønne, hehe men fatter ikke hva..nå hadde jeg el seint i denne pp så er nok derfor mensen ikke er kommet enda...i utgangspunktet så er jeg to dager over men i følge chart kun på 11dpo... men kroppen er så forbanna rar, jeg har ikke de typiske menssmertene, men har hatt murring siden dagen før jeg opprinnelig skulle forventa mens, i går hadde jeg knivstikkninger i magen (om man kan kalle det det)har det forresten litt enda, har ikke utflod som normalt, ikke utbrudd av de flotte kvisene, jeg er pokker så trøtt osv...ellers er det vel typiske pms tegn jeg har som også kan være graviditetstegn...men tempen min er fremdeles høy?? var til gyn i går, men hu tok ikke noe undersøkelse av meg, ville vi skulle vente å se...jaja, fått to nye pergo kurer som jeg skal ta når mensen dukker opp.. litt frustrert her...kroppen min er RAR og jeg forstår den ikke=( noen som har lyst å hjelpe meg til å bli klokere...
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Hei hei. Ser på charten din at du også kan ha hatt el den 18? Du har veldig ujevn basaltemperatur... Temper du til eksakt samme tid hver morgen? Sett heller klokka på veldig tidlig, samme tid hele tiden, også temper du. Det er bare å legge seg til å sove igjen Lettere å få med seg syklusen i ff da. Ser at du fortsatt har relativt høye temper, så det kan jo være noe der Håper bare ikke at den synker mer nå, burde holde seg på rundt 37 fremover Krysser fingrene for at det er en spire hos deg
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 temper mellom kl 0630 og 0700 så er relativt jevnt..jeg mente også jeg kunne hatt el på dag 18 men gyn sa nei og chart sier nei...hehe det som er at jeg pleier å synke ned til 36,3 på mensdag...men om el var så sein så har jeg vel et par dager igjen å se på egentlig.. takker=)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Tempen burde egentlig være på samme tidspunkt hver dag. Jeg tempet også selv som deg i begynnelsen, og fikk veldig varierende charter. Vanskelig å egentlig se hva som skjedde. Gikk over til samme faste tidspunkt, og de ble mye klarere iallefall Krysser fortsatt fingrene for deg, tempen er høy og fin *la den holde seg der*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå