Gå til innhold

Parkett, erfaringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer hvilken parkett vi skal ha i stue, kjøkken og hall. Oljet eller lakket eik? Eventuelt noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Parkett i stue og halve kjøkken.

Fliser ved benken på kjøkkenet og i hallen.

Skrevet

Vi har lakkert eikeparkett i huset, d er et nydelig gulv som er godt og varmt og gå på, stor forskjell fra laminat!!

Vi er kjempefornøyd og jeg anbefaler det gjerne videre, jeg har ikke sansen for oljet gulv, d blir litt tamt etter min smak.

Skrevet

Flere? Erfaringer med hensyn på slitasje, hakk ol? Regner med at det blir endel hakk ettersom vi har en liten, og det sikkert kommer flere etterhvert.

Skrevet

I hallen ville jeg lagt fliser, f.eks skiferfliser. Laminatgulv er bedre rustet enn parkett mot hakk, har du varmekabler under i hallen, så duger det også.

Vi har lagt skipsgulv i stue og kjk, veldig fint, men må oljes 2.hvert år og tåler lite, så ikke det mest praktiske.

Skrevet

det blir helt klart hakk, men de vises ikke så godt iom at det er tre igjennom, så hakkene blir fine=0)

Skrevet

Vi har en liten "sko-gang" utenfor hallen, så vi tar fliser i gangen, og da er det vel greit med parkett i hallen? Og varmekalber under de flisene. Digg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...