Gjest Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Den siste uka her har jeg hatt så utrolig vondt i puppene mine.. De er stein harde..Hva kan det være for noe?? Og så har jeg vært veldig rar i magen.. Jeg venter mensen i dag, men jeg føler ikke at jeg får det.. :/ Jeg er ikke sånn "nå får jeg mensen snart rar i magen" men heller "hva skjer med magen min a" :s Jeg har ikke hatt det sånn her før jeg.. Er det noen som har hatt dette og vet hva det kommer av så legg gjerne igjen et spor fra deg Håper det er noen svar her når jeg kommer hjem fra jobb *krysser fingrene*
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Kjøp deg en CB digital og test med morgenurin i morgen;-)
Gjest Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Ingen andre som vet heller??? *føler meg unormal*
meg & to små vampyrer Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Om man er en prøver så kjenner man seg gjerne litt rar når mensen er rundt hjørnet. Den eneste gode måten å få vite noe på er å teste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå