Gå til innhold

hvis noen av dere har lyst til å bli buzzadorer så se hit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har registrert meg som Buzzador på Buzzador.com och foreslår att du også gjør det!

Som Buzzador får du teste nye produkter och tjenester gratis.

Følg denne lenken, så synes det at det er jeg som har invitert deg (mitt brukernavn som Buzzador er rolly):

http://www.buzzador.com/no/buzzador/register.php?refstr=rolly

Hvis du vil vite mer før du bestemmer dig kan du følge denne lenken:

http://www.buzzador.com/index.php?lang=no&refstr=rolly

Hilsen

rolly

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg registrert meg:)

Skrevet

Nå har jeg registrert meg =) noen som kan fortelle meg litt om dette? hva mottar man og va må man gjøre? osv... =)

Skrevet

heia

en buzzador er en som får prøve varer før de kommer i butikken,de har forskjellige kampanjer og du får vareprøver i posten som du og dine venner kan smake på alt du trenger å gjøre er å levere inn en hovedrapport slik at de får tilbake meldinger osv på hva folk liker

spennende syns jeg da og kjekt å få pakke i posten hehe

lykke til fikk nettopp 14 esker med drops jeg hehe

Skrevet

hoi,hoi! 14 esker? hvor ofte får du pakke i posten da? er det sånn at man får en porsjon med corn-flakes og en halvliter melk liksom? sånn som gratisprøver som blir delt ut på butikken? eller får man "større kvantum" slik at man kan prøve mer enn en gang? hehe jeg er ikke grisk da, men liker veldig godt gratis ting!

Skrevet

fikk 14 esker med x drops jeg og de var like store som i butikken hehe

vet ikke hvor ofte man får men man er hvertfall med på kampanjene deres så det er bare til å vente,vet det er flere her inne som er buzzere da hihi kjekt med gratis greier ser du hihi

Skrevet

jeg er blit med og :) spennende!! gøy med ting i posten:)

Skrevet

Man prøver jo ikke akkurat ting som ikke er i butikkene enda da.. Disse extra-dropsa har vært i butikkene en stund..

Men er jo en ypperlig mulighet til å få seg noe gratis..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...