Gå til innhold

noen som vil svare på mine spørsmål:)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen her inne som har pcos, som har blitt gravid me pergotime og eggløsningssprøyta? er inne i min 2 pp ( har gått på pergo leeeenge, men nå føler jeg det er mer seriøst, har begynt hos Hausken) men dette er 2pp hos hausken... Hvor mange pp måttedere ha før spira satt? kan en få eggløsningssprøyte hver måned?

Håper noen vil svare :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk på Pergotime i ca ett år. Gynekologen mente det nærmet seg tid for å søke oss inn til prøverør etc, og jeg ble sendt til røntgen av egglederne for å sjekke om de var tette eller noe sånt. Og jeg har jo hørt at det er en del som klarer å bli gravide rett etter denne røntgenen, fordi kontrastvæska "renser ut rørene" for å si det litt banalt. Det funka! Vi ble gravide! Eggløsningssprøyte har jeg ikke forsøkt, fikk bra eggløsninger bare av Pergotimen.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg ville fått en undersøkelse av egglederne før jeg hadde dyttet i meg for mange av disse pergorundene. Dersom du har tette eggleder vil det ikke hjelpe med pergo. Da har du i tilfelle dyttet i deg alle disse hormonene uten noen grunn. Det er også veldig greit å få sjekket sæden til manne først!

Det er mange som har drevet med pergo over lang tid og så har det vist seg at det er noe annet som trengs å fikses først!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...