1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Barna er nå blitt 1 og 3år, går i jobb/unger/hvile.... Hvordan få prioritert sexlivet igjen? Sexlysten MIN er VEKKE, men min mann sin er som vanlig = 4-6ganger uken hadde vært TOPP. Akkurat nå ønsker han bare konen sin tilbake som han sier, og lurer nok på om det er han det er noe i veien med siden lysten min ikke er tilstede men det er det ikke..... WHAT TO DO? Savner det å ville føle meg nære min mann, men får det liksom bare ikke til?
Sivalur Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Hvis du bruker prevansjonsmiddel med hormoner, kutt ut det. Hvis ungene våkner på natten, spark gubben ut av sengen så du får sove. Gi klar beskjed at han må ta sin del av husarbeidet så du kan få sette deg ned to minutter før sengetid. Legg dere tidlig!! Jeg tror mye har å si at vi er overarbeidet med jobb og husarbeid og da blir det ikke noe overskudd igjen. Når man endelig kommer i seng vil man bare sove og ingenting annet. Sliter litt med det samme selv, merkelig nok så prioriteres tv-titting og lesing på sengen først, sex på sisteplass. Vi bør nok ta et lite oppgjør på hva man skal prioritere.
SusieQ Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Det kan også være en ide å ikke ha sex, men bare kose og ta på hverandre noen dager så man blir kjent med kroppen sin igjen.
*bolla pinnsvin* Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Jeg så et intervju med en sexolog (eller var det psykolog, tro..?) hvor han sa at hvis sexlysten ikke var tilbake omtrent 6-8 mnd etter fødsel, så var det grunn til å gå til lege og sjekke hormonbalanse og sånt. En ting er hvis man er så sliten at man rett og slett ikke orker, men hvis det ikke var det som var problemet, så var det rådet han gav.
Gjest Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Hørt at rosenrot kan hjelpe, men vet ikke om det funker... Aldri prøvd jeg. Håper det ordner seg!
Gjest Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Får si som Nike, Just do it... Så kommer den, lysten kanskje tilbake... Lykke til.
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 20. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2007 Takk for råd, kanskje det er en kombinasjon av flere ting...Vet bare ikke helt hvor jeg skal starte... Nå spør mannen hver kveld og jeg svarer nei hver kveld, ikke moro....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå