Gå til innhold

Hva stiller du ut, tokatter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Keramikk. Når jeg reiser til the Twin Cities er det det jeg gjør der. Skal si fra, så får du komme og se! Hvor lenge skal du bli der?

Skrevet

I hele 2,5 uke til :-p

 

Men så spennende da!! Har du ikke noe nettside eller noe da, så jeg får snik-kikke?

Skrevet

Nei, det er jo ikke lenge nok. Jeg har sendt deg pm!

Skrevet

WOW!!! Så flink du er!!!! Søren at du ikke skal stille ut her da.... :-( Det hadde vært gøy å se de tingene live...

 

Men flink, ja!!

Skrevet

Ja, det er dumt at du drar før jeg kommer neste gang. Jeg har en hemmelig drøm om å treffe en DiB'er på art show :-)

 

Men takk for komplimentet!

Skrevet

Jeg får vel komme tilbake, da!! :-D

 

Du har ikke noe utsalg da? *trenger julegave til tanta mi*

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...