Tokatter_USA Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Keramikk. Når jeg reiser til the Twin Cities er det det jeg gjør der. Skal si fra, så får du komme og se! Hvor lenge skal du bli der?
mayaya Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 I hele 2,5 uke til :-p Men så spennende da!! Har du ikke noe nettside eller noe da, så jeg får snik-kikke?
Tokatter_USA Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Nei, det er jo ikke lenge nok. Jeg har sendt deg pm!
mayaya Skrevet 20. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2007 WOW!!! Så flink du er!!!! Søren at du ikke skal stille ut her da.... :-( Det hadde vært gøy å se de tingene live... Men flink, ja!!
Tokatter_USA Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Ja, det er dumt at du drar før jeg kommer neste gang. Jeg har en hemmelig drøm om å treffe en DiB'er på art show :-) Men takk for komplimentet!
mayaya Skrevet 20. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2007 Jeg får vel komme tilbake, da!! :-D Du har ikke noe utsalg da? *trenger julegave til tanta mi*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå