Gå til innhold

jeg har el!! og er forbanna.

Anbefalte innlegg

Skrevet

for sambo er jo ikke her!! Han vil ikke være her før i januar! og jeg har den kraftigste el-en som jeg kan huske. Gjør faktisk kjempevondt.

Lurer på om det kan være pga wild yam kapslene jeg startet med for en uke siden? jeg har så mye el-slim, og har kjempevondt på begge sidene av eggstokkene. det river sjikkelig!!

er på dag 18 i syklusen nå. sist syklus fikk jeg positiv el-test på dag 20..men d klaffa ikke for oss da. årrrhh!!!! nå er jeg sur!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kjenner til den følelsen! :( Er han på sjøen eller? Det er min.

Skrevet

Huff, sa akjedelig da. Var selfiske ?

Hvor lenge blir han hjemme naar han kommer hjem igjen da ?

Her reiser ogsaa mannen en del og han kan gjerne faa beskjed 1 time foer han skal reise og sa blir han gjerne borte en dag eller 2 uker.....

Skrevet

Vi har leget en egen tråd for oss som er "gressenker", dere må gjerne joine oss på den da.. Der støtter vi hverandre gjennom slike tunge perioder når mannen er ute på sjøen.. Og ellers også da.. :)

Skrevet

jeg joiner gjerne jeg, tusen takk:)

Skrevet

hei.kan jeg spørre om hvor man får tak i disse tablettene,og skal det hjelpe mot el?

Skrevet

wild yam kapsler får man kjøpt på helsekostbutikker.

det er et urte kosttilskudd som visstnok skal hjelpe på fruktbarheten. vet ikke helt hvorfor, men det står om produktet også på "kjerringråd" for å bli gravid.

disse dårlig ånde tablettene heter sinkoral/zinkoral, og fåes kjøpt på apoteket. De er jo laget mot dårlig ånde, ikke for å få eggløsning. MEN; de inneholder jo masse sink, og sink er bra for fruktbarheten, både for kvinner og menn.

• 4 uker senere...
Skrevet

Når skal man begynne å ta wild yam og når begynne å ta damiana? leste om det et sted, men husker ikke hvor nå. Har begge boksene rett forran meg, vet bare ikke når jeg skal starte. :(

Skrevet

Hei

Wild yam skal du egentlig ikke ta før ETTER el og 1 uke frem. Tar du det før el kan det hindre eggløsningen. Det er ihverftall det jeg har lest rundt om kring på nette. Wild Yam er naturlig progesteron som gjør at lutefasen blir lang nok til at egget rekker å feste seg.

Skrevet

Tusen takk, jeg fant svare. Var på siden snartgravid.com jeg hadde lest om de produktene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...