NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 etter å ha gått 11 dager overtid..hadde maserier i ett døgn før det hele satte i gang.. tok henne 6 timer å komme ut,, verdens skjønneste,, 4170 gr og 52 cm ..
Fru.Antonsen Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Gratulerer så mye med den nyskapte
Gjest Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Gratulerer så mye med jenta!! Kos dere )
Athina' Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Gratulerer så mye! Kos deg masse, og lykke til videre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå