Gå til innhold

statusrapport 10 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babien min, du ble født for 10 mnd siden i dag. Nå sover du endelig godt inne i sengen din. Jeg tenker så mye på den dagen du ble født, når jeg ser innleggene her inne, og dette er jo en litt spesiell dag.

Vannet gikk natt til torsdag, riene kom torsdag ettermiddag, og fredag 19 januar kl 11.05 kom du.

Det var vondt vennen min, og jeg ble veldig redd underveis. Men jeg ble sterk da du kom. Jeg har aldri i ettertid kunnet forstå at det var noen sammenheng mellom de smertene og deg.

Du er helt vidunderlig perfekt, og du har gitt meg angst i livet, og all den kjærligheten en mamma kan drømme om.

Pappaen din er vakker og klok og sterk, og jeg elsker ham. Vi blir så fine sammen av den lille gutten vår.

Det er en skikkelig utfordring. Ingen får sove, Vi har ikke tid til noe som helst annet enn å slappe av sammen. Det kjennes så vanskelig ut å ikke bli en total egoist, men det ser allikevel ut i at jeg hadde rett i at pappaen din er mannen i mitt liv, akkurat som jeg trodde. Vi blir så bra for hverandre når vi passer på deg sammen.

Nå kan du krabbe, og i dag, da jeg la deg ned på gulvet mens jeg hentet flaska di, satt du oppreist da jeg kom tilbake. Du tror alt heter mamamama og er veldig stolt av deg selv når du lager lyder som likner på ord. - Vi også.

Vi ammer ikke lenger. Det er en avtale vi har. Du får sovne med magen mot brystet mitt allikevel, for du er jo en kosegris. Men det er ikke til å holde ut når du setter de 4 fine små tennene dine i puppen min.

Vi er så fryktelig heldige vi. Jeg tror dette kommer til å gå kjempebra jeg vennen min. Tusen takk for at du gjorde en familie av oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott dere har det.

Dette har jeg selv drømt om så lenge men med mye slit for å bli gravid,så er det noe på vei nå.

Men må nok vente noen uker til før den lille er her.

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...