chrisallic Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Sambo skulle ha bestillt hotell for lengst,vi reiser i januar. Hadde funnet et hotell som var sentralt og lå rett med oqfordstreet (saint giles hotell),men siden vi ventet så lenge er det ingen ledige plasser igjen på det hotellet. Har du et bra forslag til hotell ?må være sentralt da det er helgetur. Takker masse!
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Åhhh, hadde tenkt å foreslå st.giles, men det var jo opptatt:-( Kan høre med mannen i morgen (sover), han er en Liten London ekspert, hehe:o) Reiser nå denne uka igjen, hihi.. Fotball, fotball og fotball:o) Hørtes super koselig ut med kjærestur da...*sukk* Men, hmmm... er det ikke en side som heter visitlondon.com eller noe?? Kanskje du ser noe der og..?? Klem
chrisallic Skrevet 19. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2007 Å hadde vært upperlig hvis du hørte med mannen din. Sambo digger fotball og foreslo at vi kunne ta en liten fotballkamp på wekendturen vår,men da satt jeg hæla ned. Hadde vært ypperlig hvis de hadde hatt ledig på st giles,masse shopping og liten vei til hotellet men ja ja ikke noe å gjøre med det. Er ganske forberedt på at jeg må barneparkere sambo litt på pub innimellom. Hvilke lag er det mannen din heier på? Her i huset er det to lag som gjelder, Mu og viking(sambo har livsmedlemskap i mu suporteren)
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Skal høre med ham i morgen jeg... Det er det beste han vet det, og holde på med disse turene. Nå er de et helt tippelag som skal reise, he he:o) Hi hi, barneparkere *ler*, ja det er jaggu greit å slippe å ha med smågretne menn på shopping innemellom også) Han her heier på Liverpool, never walk alone for alle penga:-DDD Og Vålerenga da, Og div. ishockey lag, innebandy og gudene vet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå