Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Takk og pris var det en kvinnelig lege (sykehuset ordna selv med kontroll til meg siden jeg lå på obsen...ante ikke åssen lege jeg skulle til). Og jeg hadde på meg en kjole, noe jeg ikke hadde tenkt på på forhånd, men det var jo veldig praktisk når jeg skulle kle av meg!:-) Var litt rart å snakke med en person som holdt på å ta GU av meg, men det hadde nok vært flauere å hvis det var helt stille! Var ikke noe galt der, men nå hadde jeg jo ikke blitt sydd noe særlig uansett. Så testa hun urinen min, og fant blod og proteiner...derfor blei den sendt til dyrkning. Håper det ikke er noe farlig...jeg har jo problemer med blæra, men det har jeg jo hatt lenge. Laben tok blodprøve før timen, men resultatene hadde ikke kommet før jeg dro...må derfor ringe i morra for å vite blodprosenten. Antar at den er litt lav siden jeg er så svimmel.
selfangerkjerringa Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Nysgjerrig nå... er du overrasket over at det ble tatt GU på 6-ukersen?
selfangerkjerringa Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 og gratulerer så mye med vesla forresten! Tror ikke jeg har surra meg til å gjort det før... *klem*
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Nope...visste jo om det på forhånd. Er bare glad jeg kom meg igjennom det!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Tok GU i dag jeg og...17 uker siden fødselen her da...hihi...legen min tar ikke gu, så jeg fikk bare henvisning til gynekolog...også var d litt lang ventetid... Men ganske spesielt, han jeg var hos reddet visst livet mitt da jeg ble født for 25 år siden! Kjempeflink lege...
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Takktakk!:-) Hun er jo 2 mnd...altså like gammel som det tok å fikse data'n din,- ikke rart at du ikke har fått gratulert før nå! *klem tilbake*
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 Oi, det var spesielt, ja! Rart for ham også sikkert...å ta GU på pasienter han har vært med å forløse!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 Sa d til han og han bare smilte...men sikkert litt rart for han og...men han har sikkert vært m å forløse ganske mange i sin karriere Var den kjappeste gu jeg noensinne har vært på, men d var jo bare bra Og greit å vite at alt ser bra ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå