Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 18+5 i dag og har hatt så utrolig vonde, harde kynnere i noen dager nå. Begynner å bli sliten og øm i magen nå! Er det noe som kan hjelpe bortsett fra å legge seg eller sette seg ned, får ikke gjort det mens jeg er på jobb!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVordan kjennes disse kynnerene ut, jeg har hatt utrolig vondt i magen de siste dagene og aner ikke hva det kan være. Første gang jeg er gravid så vet egentlig ikke hvordan en kynner skal kjennes ut.

Skrevet

jeg kjenner veldig godt at livmora trekker seg sammen og blir stenhard, slipper ikke taket før man får lagt seg ned!

Skrevet

Hei.

Mine kynnere begynnte også rundt uke 18,men jeg overså de frem te uke 22...Da ble jeg sykmeldt 100%

Jeg har fått kynnere pga stress mest sannsynelig..Og hadde/har det hele døgnet.

Etter jeg ble sykmeldt måtte jeg ta innvendig Ul for og sjekke at livmoren var lukket(det var den)

I uke 24 fikk jeg aktiv sykmelding fordi det var kjedelig og trøkke hjemme.......

Sånn gikk historien om mine kynnere...

Kom deg te lege*

Skrevet

Hei!

Sliter også med kynnere, skikkelig vonde, pga stress. Så nå er jeg sykmeldt fra jobben og har bare skolen å fokusere på. Det første jeg vil si er at du skal kontakte legen din. Vonde kynnere er ikke alltid bare noe å spøke med. Ikke for å skremme, men om de er skikkelig kraftige kan det være preature rier - og rier skal man ikke ha før babyen skal komme...Så derfor er det nok bedre å kontakte legen.

Har hørt at kynnere skal gå gradvis over når man beveger seg, mens rier ikke gjør det. Nå skal det sies at det aldri har gått over til meg når jeg har prøvd å bevegd meg. Blir bare liggene i senga og vri meg. Å dette er slitsomt, jeg vet..blir helt ødelagt. Kan sove i et par timer etterpå og resten av dagen går jeg å surrer.

Ring legen din og oppdater oss:)

Klem!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...