Gå til innhold

Hvor mange feirer jul hjemme og uten gjester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså bare de som bor i huset til vanlig:)

Dat skal vi fra i år av! Gleeder meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i et sånt hus som alltid har åpen dør jeg.

Så det blir sikkert godt med gjester i år, som er første året vi feirer jul i egen bolig:)

Skrevet

Ja, det har vi også, til enhver tid! Men på julaften har våre kjære sine egne tradisjoner og skal følge dem.

Presiserer at jeg kun mener julekvelden, det glemte jeg :-p

Skrevet

Vel, på en måte... for i år blir første julekvelden vi er hjemme hos oss selv, i vår egen stue :) Nå blir vi ikke helt alene da, pappa og lillesøs kommer og feirer kvelden sammen med oss. Men det blir veldig spesielt uansett :)

Skrevet

vi skal være bare oss 3,var det i fjor å, å vi hadde det såååå koz:)

Skrevet

Vi skal feire alene i år for 1.gang, og det tror jeg faktisk blir veldig deilig. Vi har fullt program stort sett hele julen, så da blir det godt å bare være oss. Da tar det ikke så lang tid med gavene -så kan vi heller kose oss med evt. spill/leker som vi får, når oppakkingen er overstått.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Det gjorde jeg og mamma annethvert år før...men seint på kvelden dro vi enten til besteforeldrene mine (da vi bodde på Island) eller tante og onkel (da vi bodde sammen i Skien) for å drikke kakao!:-)

Nå som jeg har fått barn veksler de på å feire hos de forskjellige besteforeldrene (moren min i fjor, foreldrene til barnefar i år, min mor neste år osv.), og selv om det er slutt mellom meg og barnefar kan vi foreløpig dra til "svigers" vi også. Hadde vi vært sammen så hadde jeg gjerne feira jul bare vi 4 en jul innimellom.

Skrevet

1. år i år at vi tre feirer hele juledagen/ kvelden i eget hjem. Mulig vi inviterer noen på julegrøt - får se.

Men om vi synes det blir rart? Ja, men jett om vi gleder oss også!!!!! Ikke noe stress.

Skrevet

Viu har gjort det de 2 siste aarene og det har vaert helt fantastisk.

Men i aar skal vi dessverre ikke det :)

Skrevet

Vi skal også feire jul heeelt alene i år..skal jammen bli godt..når man har 3 barn så..:)

I fjor kom jeg hjem fra føden 21 desember..og vi hadde fullt hus her..med mine foreldre, svigers og svigersøster med familie..Det ble nesten litt i meste laget..

Spesielt når vi har 2 barn fra før også..:)

SÅ ser virkelig frem til denne jula..:)

Skrevet

Vi skal ikke ha gjester i år. Har ikke hørt om noen i alle fall. Det måtte i så fall blitt svigers, men dem var her i fjord så jeg regner med at dem skal til svigerinnen min i år.

Skrevet

Jeg håper det blir slik fra i år av! Jeg har lyst til å ha våre egne juletradisjoner med bare oss, nå som vi har blitt en egen liten familie. Har aldri likt store familieselskap med "halve slekta".

Skrevet

Ja, tror vi blir bare oss tre. Har invitert min lillebror, men kan hende han blir i oslo med kjæresten sin. Tror det blir bra, jeg. Er sliten etter 23 år med rullerings-sirkuset. :) (altså jeg er mer enn 23, men ja, rulleringen begynte ikke helt med en gang).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...