Gjest Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Babyen min på 5 uker spiser fint om dagen, jeg ammer og det går ca tre timer mellom hver gang. Når det nærmer seg kveld vil ho ikke ha, ho hyler. I sjutiden tvang jeg ho til å ta til slutt, men i titiden ville ho ikke ha, bare hyler. Så jeg lurer på om ho kanskje ikke er sulten.. ho sover jo 6-7 timer uten mat om natten, så kanskje det er for ofte, eller at ho er mindre sulten om kvelden? Jeg har så lyst å fortsette å amme, så blir litt stressa når ho ikke vil ha mat.. Dette er 3. kvelden det er sånn.. Noen med gode råd eller erfaringer til meg??
These Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 prøv med litt sukkervann...kok opp en dl vann og tilsett 1-2 ts med sukker og kjøl ned til passe temperatur og gi henne 10ml eller noe...kan være luft
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Ring helsesøster i morgen og be om råd! Tror ikke du behøver være redd for at du må slutte å amme.
Gjest Ut på tur Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Jeg tror heller ikke du skal være redd for å miste melka. Om det blir noe kluss kan du jo pumpe. Jeg må pumpe for å ha nok om kvelden
tvilling73, 05/07 Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Har også ei på 5 uker som har fint rytme helt til kvelden.. Men mi er meir sånn at hu skal ha heile kvelden. Hun får ikke dekket sitt behov så jeg pumper en gang om morgenen og så får hun 60 ml av de på flaske på kvelden før legging slik at hun får sove. For 10 dager siden hadde hun vært syk og tatt melk ofte men lite, da forsvant melkeproduksjonen slik at hun aldri ble mett på kvelden. Pumpa meg for å se og ble sjokka over hvor lite det var. Etter det går alt så meget bedre - større forståelse for hvorfor det bare var hyling. La på seg 315g i uka som gikk så hun er helt hol.. Kanskje du rett og slett har for lite til henne om kvelden, siden hu har så lang nattefri? Du kan pumpe å se?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå