♥tre små hjerter♥ Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Hvordan går det med deg?hôrer rykter om at det er en jente på vei.Snakka med K for noen uker sida!Tenkt på navn da;)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Hey! Her går det fint, selv om jeg begynner å vægge allerede, hehe! Litt tidlig synes nå jeg da;) Jada, det er enda en tulle på vei, såååå koselig:)) Næh, har ikke tenkt så mye på navn, uten lille persille her som sier Even Sofie, eller Oskar, hehehe:) Alt bra med dere da!?
♥tre små hjerter♥ Skrevet 19. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2007 Her er alt bra.Sofie er et halvt år neste fredag.Tida går så fort.Jeg vil ha en til,men tror M gnager av seg et bein isteden for å smelle meg på tjukka igjen.hehe.Synes A har god smak når det gjelder navn.Hvis Sofie hadde blitt en gutt var Even navnet her.Men Even Sofie er kanskje litt rart til en jente.Hehe.Men Sofie kan hun jo hete.Det er jo fint;)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Oj, så stor! Tiden går jammen fort, fysjamejen;) Hører M vil ha en til også, hihi. Greit å få det unna mens man er ung og sprek:) Du får la M få litt tid på seg, så kommer han nok på gli han også skal du se. Vi har tenkt på Sofie, eller JEG har tenkt, F er bare uenig uansett, som vanlig. Nei fader! Jeg må slenge meg i seng, skal til legen halv ti i morra tidlig å greier, bare styr:) Du får kose deg, snakkes snart igjen!
♥tre små hjerter♥ Skrevet 19. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2007 Ja M er jo helt på tuppa om dagen.Hehe så verpesjuk,så tar vel ikke lange tida fõr I blir storesöster;)Jada,kan ik akkurat begynne å mase på han enda,er jo bare et halvt år siden ho ble fõdt!Er nattinatt her nå også.Sofie er ikke akkurat b-menneske.hehe.Lykke til hos legen da;)snakkes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå