LilleTrille+bittelille trille Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Jeg har en mann som venter på familiegjenforrening med meg og vår datter. Skal på intervju på Torsdag og lurer derfor på om når jeg kan regne med at søknaden blir ferdigbehandlet. Kan det være at det går litt fortere enn gjennomsnittet når vi er gift og har felles barn? Huff, både gleder og gruer meg til torsdag.
kajak&Daniel Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Det er jo veldig vanskelig å si når søknaden deres blir ferdigbehandlet. Samboeren min fikk svar mindre enn 1 mnd etter jeg var på intervju, mens noen andre jeg vet om fikk svar 10 mnd etter de var på intervju... (vi var kun kjærester med felles barn, mens de som ventet 10 mnd etter intervjuet, var gift med felles barn) Så dette er vanskelig å si noe om uten å vite alle detaljene i saken deres..... Men hvis du tjener over 180 000,- nå, han ikke har vært her ulovlig++, så er det vel ingen grunn til at ikke skulle kunne gå fort...? Lykke til på intervju! (og om du kommer inn på det nye forumet, er det mange flere der med erfaringer fra dette, og som vil kunne gi flere svar) :-)
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 hvor lenge har dere ventet nå? jeg syntes å husket at det tok ca 1, 5 år første gang vi søkte. men fikk rask svar etter intervjuet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå