Mamalari Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 får fortsatt ikke sendt jeg
Mamalari Skrevet 20. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2007 Får bare opp feilmld når jeg prøver å sende. Dette webområdet kan ikke vises står det. vil du at jeg skal legge det ut her?
Mamalari Skrevet 21. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. november 2007 Jeg får opp at du er en veldig sterk(psykisk) og tålmodig person. Du er veldig omtenksom. Flink til å se andre. Dette er kvaliteter som vil bli viktig for deg i tiden fremover. Jeg får opp at du må tørre å ta sjangser. Makt, kommer også opp i kortene. Og det er du som har den makten i dine hender. Den vil du få brukt for i nærmeste fremtid, men bruk den på en klok måte. Ressurser, hva man har og ikke har, vil være veldig. sentralt i en tid fremover Får også opp bekymringer. At det er noe du bekymrer deg for. Enten noe du har opplevd før eller noe du tviler på at går bra. Det er viktig å se på det du har ogm ikke det du har mistet. Så lenge du tenker positivt og har tro på fremtiden. Så vil du se at ting vil gå bra. Ta deg tid til å slappe av. Hvis ikke vil du bli overarbeidet og utslitt.. Og du vil få en tøff tid i møte. La andre hjelpe til. På kjærlighet får jeg opp at det er noe du trenger å jobbe med. Kan bare være småting. Nå vet ikke hvordan forholdet ditt er til samboeren din. Men så lenge du legger i en innsats i problemer som måtte oppstå så ligger mulighetene der til en langt og godt forhold. Jeg får også opp at dere vil oppleve noe som gjør dere lykkelige. Dere har en god tid i møte. Nå er tiden inne til å bryte ned evt barrierer. Uttrykk det du måtte føle og ikke vær redd for å handle. Jeg får opp et kort som indikerer tap. Det trenger ikke å være fysisk. Men har du opplevd å miste noe. Kan være at ting ikke er helt som du ønsker. Uansett er det viktig at du får tilbake håpet og tenker positivt. Du vil snart gå lysere tid i møte. Legg det som er negativt bak deg Å være kjærlig, følsom og tålmodig er stikkord som vil være ledetråder for at du vil få et godt kjærlighetsliv. Ser gode muligheter der, så lenge du griper dem. Får opp at du bør holde på det du har, men gi det mulighet til å utvikle seg videre.
Sunze Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 Tusen takk for legget Mamalari - det blir spennende å se ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå