Gå til innhold

Hadde der fått litt angst av..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo kom 14 dager før termin og veide 4860 og var 52 cm!!

Jeg har fått høre at babyen min vokser godt

Det er jo bra men sist gikk jeg 14 dager over og er derrfor litt redd

Dem har ikke samme far

Jenta mi var 3448 og 48 cm

Jeg ser for meg en kjempebaby på 6 kg haha

Skal liksom få han ut også!!

Skulle ønske jeg kunne valgt å få på termin

Er redd for både det å få før og etter!

Tror dere det er arvelig ang str på et nyfødt barn?

Ble litt kronglete men men...:=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme bekymring, har selv gått opp 26 kilo (enda tre uker til termin) og jordmor sa det ikke var noen liten baby jeg ventet. Har lurt på det samme ang. arvelig fødselsvekt, men alle sier det ikke har noe å si.. Men, vet du kanskje hva som avgjør om en blir sendt på UL for å finne ut hvor stort barnet er? Er så sikker på at den lille allerede er godt over 3 kilo!

Skrevet

Nei lurer også på det hehe!

Jeg skal på ul i uke 38 fo å sjekke morkaka eller navlestrengen pga den revna under fødselen---da hun kom ut heldigvis

Di skal sjekke om denne sterk nok til å la meg gå over tiden så da ser di nok på babyens str men jeg er skeptisk

Jeg ble faktisk litt sint på hun som tok ult når jeg var på den ordinære for hun satt terminen min frem 5 dager og det vet jeg selv er feil!!

Når jeg var på den første ul så ga dem meg terminen 21 som også legen mente---den ordinære fikk jeg 26--den siste sa hun at han er godt over gjennomsnitt men hun kunne ikke der å da si hvor stor.

Er redd at dem skal la meg gå over 14 dager over spesielt siden termin ble satt frem

Er jo i slutten dem legger på seg!

Så hvis jeg da går 14 dager over terminen som ikke stemmer så lar dem meg egentlig gå 19 dager

HJELP HAHA!!

Skrevet

Men si at du er veldig redd og at du virkelig ønsker en ul

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...