Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på 3 mnd kontroll med vesla, gleder meg til å utviklingen med vekt å lengde da!

Men stakker lille jenta skal få sprøyte, gjett om jeg har planlagt masse kos resten av dagen da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ass, det går så fint så!

Mi var den eneste på vår gruppe som skrek ved sprøytene. Det er over på sekunder! Men litt hardt for en stakkars mor de sekundene, ikke helt festlig - enig med deg der.

Skrevet

Vaksinen går nok helt fint :) Skrikingen gikk over på noen sekunder her...fikk litt pupp og så sovnet hun...Sov masse den dagen, og fikk litt feber utpå kvelden da...men var like frisk og fin dagen etter :)

Masse lykke til, til deg og jenta di :)

Skrevet

Må bare advare om at det er forferdelig:( Er den lange nålen som de stikker helt inn i låret. Trodde nesten den skulle komme ut på andre siden. Men det går over etter en liten stund, ja! Men jeg var ikke forberedt på den lange nålen, og hvor langt inn hun stakk den:(

Skrevet

Hehe! Kjenner meg igjen her ja! Tok med meg sambo jeg da sønnen vår skulle få sprøyte nr 2 på 5mnd kontrollen. Han fikk holde guttungen mens helsesøstra stakk sprøyta i låret hans. Jeg gikk på gangen i mens! :P Jeg tror det gjorde mer vondt i mitt morshjerte enn det gjorde for sønnen min da helsesøstra stakk:p

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Hjelper emla-plaster på lårene? For å bedøve området?

Selv venter vi med å vaksinere vesla til hun har blitt litt større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...