lindaa87 Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 nå er det spysyke som går. Søskenbarnet til jenta mi har det nå,og hun blir garantert smittet(er nå i hus ilag). Er det noen som har tips mot det?hva man kan gi de å ete som kanskje ikke kommer opp etter bare en liten stund?hun er snart 9mndr...
lemontree Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Ja, det var helgen sin det! min på 3 mnd kastet opp heeeeele lørdagen, stakkars, brakk seg til det bare var magesaft igjen. Feber hele søndag, men da fikk jeg nå i henne vann, ihvertfall, og etterhvert mm utpå dagen. I dag har hun vært helt fin, bare litt sliten... Jeg fullammer, men det kom opp alt sammen med en gang på lørdag. Ga henne etter hvert kokt vann, men det kom opp det også da det var på det værste på søndag. Det viktigste er nå å få i dem litt væske, du kan jo blande litt sukker i vannet, hvis det går lang tid (mer enn 24t, har jeg forstått) hvor hun ikke har fått i seg noe næring, men de klarer seg lenge uten mat... Ellers: mener jeg husker noe om loff fra min barndom...?
lindaa87 Skrevet 19. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2007 takk...får bare mest håpe hun ikke blir smittet,men er vel lite trolig hun slipper unna...er jo så fælt å se når han spyr og spyr,og skriker. men får prøve så om hun får noe av den mainnskitn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå