rigmora :-Oline-: Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 HUFF! må bere få det ut, litt syting. Men har tru på at det er andre som sliter litt med nattesøvnen. Eg ha bekkenløysing og er totalt sliten etter 40% arbeidsdager (60% sjukmeldt), når eg kjem heim har eg en hund å holde litt i aktivitet, og no dei siste nettene har eg virkelig vert plaga med kribling i beina (restless legs).... æsj ko irriterande det er!! Og har kun sove 2-3 tima, og natt til i dag sov eg ikkje et einaste sekund. Skulle på jobb klokka 11 og sovna på sofaen ca klokka 9, og alarmen min gjekk kvart over 9. Stå opp!!! du skal på jobb. Dei 3 timane eg va på jobb, hadde eg hoveverk, svie i augene og litt kvalme. La meg strak på sofaen når eg kom heim og fekk selfølgelig kriblinga i beina igjen. Men d va deili å bere ha igjen auga. Syte syte syte!(har hørt at vi har lov til å syte litt i svangerskapet...) Om det forstette slek, blir eg gal! Eg ha virkeli lyst å jobbe dei lusne 40% min fram til permisjon!! Noken som kanskje ha et godt råd til dei med kriblinga i beina..?
mamman til snupp Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Jeg slet skikkelig med kriblinger i bena, men jeg begynte å drikke Tahitian Noni juice for ca 1,5 mnd siden, det hjalp meg. Det hender seg jeg får antydning til kribling alikevel, men da holder det å stå opp igjen i 5-15 minutter, så kan jeg legge meg igjen, og da holder det seg borte så jeg får sove. Nå har jeg derimot hatt problemer med sure oppstøt og halsbrann de siste par nettene, men har termin i dag så håper jeg snart slipper unna de fleste plager...!! )
rigmora :-Oline-: Skrevet 19. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2007 Ka hen får eg kjøpt Tahitian Noni juice da?
mamman til snupp Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Enkelte helsekostbutikker har det tror jeg. Også får man kjøpt det på internet og gjennom private forhandlere. Den er ganske dyr, men den skal hjelpe på sy veldig mye annet også, har hørt mye positivt om den, så jeg synes den er verdt det! Jeg kjøper den her: www.gostrong.net
mamman til snupp Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Går først inn på www.gostrong.net , så på nettbutikk. En liter holder i ca en mnd.
rigmora :-Oline-: Skrevet 19. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2007 Takk. skal ta å bestille 1 liten eg!
mamman til snupp Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 Ja jeg synes ihvertfall det er verdt det! Ingenting som er så irriterendes som å ligge å sparke og riste i bena og ikke få sove! Tror jeg prøvde alle kjærringråd som finnes før jeg fant noe som funka!
Gjest Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 heisann haisann! jeg sliter også med urolige bein (har diagnosen restless legs syndrome) og jeg bruker magnesium daglig... får kjøpt det både på apoteket og på helsekost. tror det koster 150-200 kroner... Ville prøvd dette også hvis jeg var deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå