Mockanin Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Nå har jeg vrengt de små grå i det uendelige men kommer ikke på noen genial julegave til mannen. Siden vi har kjøpt oss Lcd tv har vi blitt enige om at den er julegaven, og at vi skal kjøpe noe til max 500 kr. og ha under treet på julaften. Når jeg spurte han om han kunne gi meg noen tips om hva han ønsket seg så sa han ekstern harddisk med usb (må kunne brukes til både mac og pc). Vel, jeg sjekket og fant ikke noen til den prisklassen, og ikke aner jeg hva jeg skal se etter i en sånn greie. Klokke og godlukt fikk han til bursdagen for et par uker siden. Noen som har noen tips til hva jeg kan finne på nå da? (binger nå, så jeg ser innom i morgen etter svar)
Kari Trestakk Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Treningstøy! Det er en gave til dere begge. Han får nytt utstyr som frister han til å lette på rompa, og du får litt gubbe-fri innimellom. Genialt, men jeg "brukte opp" den gaven til farsdagen, så jeg må finne på noe annet til jul. (Svidde riktignok av mye mer enn 500 kr, men man får jo mye billig også).
Mamma til M07 & M09 Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Her er det masse gøy!!! http://www.boysstuff.no/waStorplaza4/storplaza/boysstuff/init/
*bolla pinnsvin* Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Hvis han er litt nerd (siden han ønsket seg en ekstern harddisk med usb..he, he..), så kan du sjekke her: www.thinkgeek.com. Masse moro! Eksen min elsket den siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå