ALMA1 Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 På Levanger tar de å setter igang når du er 12 dager over..
mamman til snupp Skrevet 19. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2007 ok! Da er det vel fastlegen som henviser en videre til sykehuset, eller tar man kontakt med sykehuset selv?
Vibe80 Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Skal føde i Stavanger og om jeg ikke husker feil så er det overtidsvurdering 10 dager etter termin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå