Gå til innhold

flere som har tenkt å fullamme til de er 6 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

og ikke gi noe annet?? hvis det holder da.. skal såklart få grøt hvis han trenger det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det sist, for to år siden var liksom det det man "skulle", nå registrerer jeg at normen har endret seg litt... Vet ikke, hadde jo regnet med det, da, men velsa er veldig opptatt av hva jeg driver med når jeg spiser, og jeg tror hun hadde syntes det var morro å prøve snart, hun er 4 mnd om snart en uke. Tror jeg venter litt, men...

Hørte om en som hadde en gutt som en periode var veldig interessert, men hun holdt ham tilbake, og da hun var klar for å sette i gang, var interessen hans over. De har visst perioder da de er mer klar for nye smaker og interessert i å prøve ting, mens i andre perioder vil de bare smake det de kjenner allerede, så kanskje man skal være litt åpne for å la dem styre det litt...?

Flere synspunkter?

Skrevet

Eg har tenkt til det, så lenge det er nok for vesla så.

Lettvint med mat i puppen, så vi holder oss til det så lenge vi kan =)

Skrevet

Jepp:o) Gikk ikke sist, da hadde jeg for lite melk til gutten min. Han tok ikke flaske, så her ble det grøt fra rett over tre mnd. Håper at det holder med bare mm til Milla i 6 mnd.

Skrevet

Jeg gjorde det. Snupp er nå nesten 7 mnd og spiser grøt nå...

Skrevet

Til Lemontree:jeg har også hørt det samme som du nevner, at de kan være mer interesserte og åpne for annen mat i perioder og så kan det gå over igjen. Derfor kan det være lurt å la dem smake på forskjellige ting når de viser interesse og følger skjeen med blikket hvis du spiser etc. Ikke snakk om å gi et helt måltid eller noe, men bare smaksprøver. Det var HS som sa dette til meg. Tror de har godt av å venne seg til ulike smaker og konsistenser.

Skrevet

Ja, jeg hadde tenkt det, men da mini bare la på srg 50g fra 3-4 mnd var det ikke et alternativ lenger. Eldstemann måtte også få grøt ved 4 mnds alder, men mellomste kunne jeg fullamme i 6 mnd :-)

Skrevet

Jenta mi e 7mnd.

Prøvde! men hadde ikke nok melk. Prøvde pumpe og tilby puppen hele tia.

Så begynte våkenetter. Våken 2-3 timer i løpet av en natt.

Da æ på 5mnd kontrollen tok det opp med hs, kom vi fram til at ho kanskje va urolig på natta fordi ho ikke hadde fått nok mat.

Kunne vi se på vekta å.

Så vi måtte ty til litt grøt og mme.

Å det hjalp:)

men planen var egentlig å fullamme til ho va 6mnd. . .:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...