Gå til innhold

Piercing.......

Shabby Cheap Chic

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tunnels e.l i ørene?? Bare lurte på om det var vondt å strekke hullene?? Eller rette sagt hvor vondt hehe.. Veit det er individuelt fra person til person da, men hvor vondt syns du det var...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør Haldenjenta, hun har gjort det. *pjuk* ;)

Skrevet

Hei:)

Jeg har tube, men har ikke strukket noe. Tok den nest minste tuben. MEN nå for 14 dager siden mistet jeg tuben, og her i byen selger de såklart ikke den type piercinger, så mitt har grodd ganske bra igjen.. Blir nok å strekke litt neste gang jeg kommer meg noe sted ja..

Skrevet

ok, er ikke den veldig liten da?? tar jo veeeldig lang tid å strekke men er verdt det.. hehe....

skal forhåpentligvis begynne denne uka... eller neste da..

blir vel omtrent plass til 8 - 10 mm eller noe..eller 12 mm ...

Skrevet

Er ikke så stor nei, men de vil nok ikke begynne med noe særlig større hos deg. Jeg tror jeg fikk velge mellom den her og den minste;) Jeg vil ikke ha super stort hull jeg da, men noe som passer meg;)

Skrevet

ja de begynner jo med en størrelse og så går de opp litt og litt etter hvert som det har "grodd".. men var det veldig vondt..??

Skrevet

Han satt bedøvelse kan du si, hehe. Han sa til meg : Hadde jeg ikke bedøvd så kunne jeg skrapa deg av taket med malingskrape, hihi. Det gjorde litt vondt i dagene etterpå, og det var veldig hovent. Men tok ikke lange studen før det var seg selv igjen da;)

Skrevet

ingen bedøvelse der jeg skal gjøre det, hun sa det ikke var vanlig å bruke det på streching av ørene.. hun har gjort det selv å da..

Skrevet

Å? Merkelig.. Han her satt alltid bedøvelse han, jeg var jo bare glad til, hadde forberedt meg på pain;)

Skrevet

Det bestemmer du selv hvis du har en slik utvidet slange i øret, da justere du den selv. Men setter du direkte inn tunnell, vil det merkes ut ifra hvilken str du tar og er nødt til å utvide til.

Skrevet

Romeriket Tatoo heter det...

hun som skal gjøre det bruker sånn stang greie som er tynn i den ene enden og blir tjukkere og tjukkere.. når man skal dit andre gangen bruker hun den som er større osv..

Skrevet

Bare et lite tips, det skal ikke gjøre kjempevondt å strekke ørene, i alle fall ikke hvis du vil at det skal trekke seg sammen igjen. Det skal strekke, ikke rive. River du i huden får du arr, mister elastisitet, hullet blir stygt og det er ikke sikkert det krymper sammen igjen når du blir lei det. Tålmodighet er en dyd :)

Skrevet

Er det jeg har lest å.. er jo sikkert ikke godt hehe, men ubehagelig.. hun sa hun tar litt og litt og det tar laaang tid, tålmodighet er en dyd.. hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...