Gå til innhold

Da er el atter en gang over...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og sambo har nok en gang hatt et sånnt skift, at vi bare har rukket en omgang 4 dager før el.

Ikke bare skal man oppleve å abortere gang på gang, men en ny jobb betyr at man ikke har muligheten til å prøve som andre. El min havner i hans kjipeste arbeidsuke hver mnd :(

Føler meg bare skikkelig deppa nå. Dette kommer jo aldri til å gå.

Har nå 23 pp bak oss, og det hele virker ganske svart, for å si det sånn.

Flere langtidsprøvere som har det vanskelig for tiden?

Finner ikke den støtten jeg trenger i venner heller.. Enten får de barn bare de knipser, eller så er dem ikke i et forhold hvor det vurderes. Vanskelig å finne forståelse.

Hadde vært godt å ha noen i samme situasjon å snakke med rett og slett.

Merker at jeg virkelig har gitt opp dette. Kommer jo ikke til å begynne på prevensjon eller noe, men har en følelse av at ting kommer til å bli ennå kjipere før vi forhåpentlig lykkes en gang.. Det virker bare ikke som om vi kommer til å lykkes.

Ble langt dette her, men rett etter mislykket el runde, forloveden borte og null håp om spire så blei det bare sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, skjønner akkurat hva du mener! Samboeren min er på sjøen annen hver mnd, og det gjør hver pp veldig lang! Ikke noe som er kjipere enn å ha EL når mannen er borte! :( Skjønner veldig godt at du er frustrert og drittlei nå altså.. Jeg har desverre ikke så mage oppmuntrende ord her, desverre, skulle ønske at jeg hadde noe mer fornuftig å si enn å fortsette klagesangen. Hva jobber mannen din med? Er det noen måte hvor du kan dra å møte han? Samboeren min var inne i Kistiansund en gang da jeg hadde EL, så da reiste jeg dit og foretok en tøm og røm dagen før EL, men uten ønsket resultat da!

Skrevet

He he, tror jeg leste om tøm og røm historien din. en god stund siden, er det ikke?

Joda, jeg har jo i utgangspunktet mulighet til å møte han, han er på Eidsvoll og jobber og jeg i Oslo..

Men med en bil (som han kjører) og full jobb går det ikke opp i opp med arbeidstider eller det å rekke jobb morgenen etter igjen desverre.

Han bytter turnus hver 6. mnd da, men er jo så sinnsykt lenge til.

Jeg er deppa nå jeg, og vil gjerne at det skal klaffe snart.

Vet jeg syter innmari, men i desember har det søren meg gått 2 hele år.

Vet ikke om vi tør helt å begynne med ivf heller, i og med alle abortene mine. Tror det bare er å få mye mye større håp, og falle mye hardere hvis det ikek går :(

Skrevet

Ja, hadde to stk for en tid tilbake.. Sist gangen fikk vi like under 20 min sammen, så da kastet jeg meg av båten i siste liten! :) Rar gange og skikkelig våt og ekkel av alt mulig nedentil! Men det ble det resultater av! Satt meg rett på bussen i fire timer og pådro meg den største og styggeste soppinfeksjonen jeg har hatt! Måtte på den monsterkuren og greier..

Hva med å ta et par sykedager da?? :) Fra Oslo til Eidsvoll er ikke så langt da.. Sant det der med håpet da, men jeg klarer ikke å slutte å håpe jeg da.. Selv om jeg skulle bestemt meg for at jeg ikke skulle "tenke på det" så hadde det nok lagt der som et teppe over konsentrasjonen, slik som det gjør nå..

Skrevet

Sånn er det her også, mannen min jobber medleverturnus, og han var borte hver gang jeg hadde el. Og jeg kunne jo ikke akkurat stikke innom ungdomsinstitusjonen han jobbet for å foreta en tøm og røm heller... Så jeg gikk faktisk til legen og ba om utsettelse-på-mensen-piller, for å endre syklusen... Funket det, men har ike blitt gravid ennå, tre pp siden endring av syklus...

Skrevet

Hei lioevr!

Hyggelig å se deg her inne igjen! Eller skulle vel helst sett deg i et annet forum! Jeg husker deg fra vi begynte å henge her inne for et års tid siden, og har tenkt på deg og hvordan det gikk med deg. Skjønner godt at du trenger å syte og klage litt, det er jo det dette forumet blant annet er til for, å få støtte fra medsøstre når det trengs, og kunne få blåst ut litt frustrasjon.

Men selv om det bare ble en omgang 4 dager før el, trenger ikke løpet være kjørt denne perioden! Sædcellene kan jo leve opptil 5-6 dager der inne så vidt jeg har lest, så du skal se de bare lå klar og venta på at egget ditt skulle slippes! Jeg håper virkelig det lykkes for dere snart, og at du klarer å bære frem. Det unner jeg deg virkelig!

Klem fra

Skrevet

Hei vimssa :)

Koselig å se deg igjen her og :)

Har hatt en ganske lang pause fra bim. Blei for mye.

Hadde nok en sa i august, og ennå en i midten av oktober.

Men nå er det bearbeidet og jeg er tilbake for fullt :)

Kjenner fortsatt el smerter, så håper at egget ikke blei sluppet når det skulle :) Sambo kom seg hjem igjen i dag!! weeee

*rulle i høyet*

Hvordan er det med deg nå da? Har ikke sett noe særlig til deg de siste mnd, så er litt lite oppdatert her

klem

Skrevet

Jeg har sendt deg en pm, jeg Lioevr...

Skrevet

Ååå, kjenner jeg fikk vondt langt inne i hjerteroten nå..

Har så vondt av dere som sliter altså!! Er såå urettferdig dette..

Tenker ofte på deg, føler jeg kjenner deg vett du!

Unner dere virkelig en spire som sitter nå!

Godt å lese at han kom seg hjemom igjen... *krysser alt jeg har for dere nå*

Klemmer fra meg til deg!!

Hold ut!! :-))

Skrevet

Hei på deg.

Du er ikke alene å føle deg deppa nei... Har i grunn ikke vært så ille denne pp fordi jeg har hatt så mye annet å tenke på. Har gått på pergo denne pp, men el vil jo ikke komme!!! Er en uke over forventet el nå. Så jeg tror jeg bare slenger inn håndkleet og overlater resten til Rikshospitalet. Har time der i morgen. Så ender nok opp med ivf ja...

Skrevet

Tusen tusen takk attpåklatt :)

Må bare sende deg en kosemoseoverdose :)

Hvor langt er du i svangerskapet nå?

Har detti helt ut av dette jeg :(

Føler at jeg kjenner flere av dere jeg også.

dere har vært en sinnsykt god støtte for meg gjennom denne lange perioden.

Må vi alle lykkes innen rimelig tid ;)

Skrevet

Uff Turbo da..

Vi har hvert vårt vanskelige problem ja.

Må føles sinnsykt frustrerende å ikke ha el.

Krysser fingrene for at den komemr alikevel jeg da ;)

Hørte med Riksen ang. ivf jeg også, men de visste ikke om det var noen hjelp i... I og med at jeg bare aborterer.

Har fått meg ny spesialist gynekolog nå, får håpe at hun vet om andre ting enn min gamle. Den nye er mye yngre, og har ferskere utdanning. Kan ha noe å si det :)

Skrevet

Hei igjen du!!

Har en jente på 7 uker i fanget mitt jeg.. så langt er jeg kommet!!

Tiden flyr...

Krysser alt jeg har for deg nå!!

Ordner seg til slutt.. det tror jeg virkelig!!!

*klemmepå*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...