mamman te JM og M Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 hu kom hjem fra faren sin igår å var hås å hadde feber.. hadde vært slik hele helga...... idag varr a bra i form så hun har vært i bhg (var feber fri) men på kvelden nu såg æ at formen ble dårligere.... så nu vakna a gråtene, hadde vondt i halsen å ville at mamma skulle måle feberen... måla den til 38 men hu e bra varm!! hoster å har vondt i halsen å e hås.... hu e aldrri syk så synes synd på a nu ja... STAKKAR JUNE MORA MI!!! veit noen om de finnes noen halspastiller til barn ??????
Galskapens overhode Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 tulla mi på 4 år tar fisherman.. Du kan jo prøve det. De har jo en mild en med lakrissmak på apoteket.. Den er veldig god, men lindrer ikke fullt så godt som fisherman. Evt repsils eller doc? Server varm solbærsaft.. Det lindrer også litt.. Jenta mi har vært mye syk.. Men det er like vondt hver gang.. en blir så rådvill når de har det vondt
mamman te JM og M Skrevet 19. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2007 nu har æ fått tak i curamed tabletter te a så håper de lindrer så vi berger te vi kjæm oss på apoteke imorgen!! har å ordna te nu å,så trur de blir lite søvn inatt................jaja bra æ har ferie denne uka da...... men denne gravide trette konstant slitne mora trenger søvn .... jaja.....
Synnøve_Solbakken Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 De selger en curamed for barn i vanlige butikker. På helsekost har de også halspastiller som smaker godt, f.eks Propolis. Min har ikke feber, men han har hes hoste...
fjollefrua Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 ikke for å skremme, men vær litt obs på at det er skarlagensfeber ute å går nå... mange barnehager som er "truffet"av dette desverre, og det smitter...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Uffeda Junemora mi!!!! Hadd æ vært oppover nu så sku Gudmor ha passa godt på dæ ja! Sende dæ en klæm æ Junea mi!!!!!
Gjest Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 Finnes hostesaft for barn. Ellers har jeg også grusomt vondt i halsen for tiden, og da er det varmt å drikke + tyggis som jeg synes funker best(lærte det med tyggis av en av kundene mine, og det fungerer!) Spiller egentlig ikke noen rolle hvilken pastill du velger. Kan være Läkerol for kids til og med. Curamed har jeg hørt at ikke fungerer, dvs på lik linje med alle andre pastiller ;o)
Synnøve_Solbakken Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 Små barn kan ta Solvipect hvertfall, den smaker godt også. Guttungen min spør etter den bare han hoster to host Han hoster masse nå, og har fått seg en skikkelig ladning ikveld.
Gjest Skrevet 19. november 2007 #9 Skrevet 19. november 2007 Den tok jeg meg en slurk av akkurat nå også. Vesla mi vil overhode ikke ha den, så da kan jo jeg bruke den på min såre hals ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå