Mamma til snart 4 Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Thea Imilie er rundt 10 uker på julaften, va kjøper dere til så små?? kan jo kjøpe noe som hun kan få bruk for når hun blir noen mnd, siden det da er lenge til 1 års dagen liksom;) vannskelig synes jeg;) noen sier at det er jo ikke vits å kjøpe noe heller, er greit det, men kjekt å ha noe fra Mamma og Pappa vettu;)
Synnøve_Solbakken Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Du trenger jo ikke å ruinere deg, men ville absolutt kjøpt noe, gjerne noe litt kjekt som hun kan ha glede av etterhvert. En festlig leke, eller evt noe mer praktisk. De skjønner jo ikke bæret, men man gir jo barnet sitt julepresang
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Kjøp en liten bamse eller noe, så når ho blir større så kan du si at den fikk ho av mamma og pappa første jula hennes..Jeg skal gjøre det med Emma som skal bli født 21 desember!
"Frostpinnen" Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Hva med en julekule som hun kan henge på treet hver jul..
Mamma til snart 4 Skrevet 20. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2007 takk for svar;) skal ikke være let, er enig at hun skal få en julepresang, det går jo også ann å kjøpe noe som er fra 3-6 mnd av så hun kan ta i bruk da, men skal nok se på at det blir en del selv om hun bare er 10 uker gammel til jul, har en mor selv som er shopping gal;) hehe
Smellt P. Tjukka Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Har dere babygym ? Eller vippestol ? Eller en morsom liten leke ...
Gjest Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 Synes julekuleiddeen var kjempefin!! Noe som hun kan ta frem og vite at dette var min første julepresang fra mamman og pappan min. Hva med en fin nisse? Jeg og søsteren min hra en nisse hver, som vi fikk vår første jul. Det kan jo også være en bok. Mye å finne på... )
ano`num *17.03.10* Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Må si jeg skvatt da jeg leste navnet. Lurte på om det var jeg som hadde skrevet innlegget selv før jeg fikk summet meg. Pia vår heter også Th... Imilie! Hun er 6uker nå. Har fått flest negative kommentarer på at hun skal hete Imilie og ikke Emilie. Tm legen på 6ukers kontroll lurte på om navnet var registrert riktig. Joda....
Supertea Skrevet 20. november 2007 #9 Skrevet 20. november 2007 Min niese er på samme alder. Jeg har kjøpt en bamse med navnet hennes og fødselsdatoen brodert på. Det blir kombinert jule- og fødselsgave, for hun fikk ikke noe av meg da hun ble født.
Mamma til snart 4 Skrevet 20. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. november 2007 til ano`num *29.09.07* . . så koselig da, ikke mer enn 3 i dette landet som heter det;) selv synes jeg det er lettere å se imilie enn emilie, er spesielt også littlå vår er 4 uker og 4 dager nå ja masse å finne på, det med navnet på bamsen og fødsels dato var kjempe hærligt, noen som vet hvilken siden jeg kan bestille slik??
Supertea Skrevet 20. november 2007 #11 Skrevet 20. november 2007 førstegangsmamma -1 dag: De selger bamsen på www.monogramservice.no
Mamma til snart 4 Skrevet 20. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 20. november 2007 takker;) går det an å se hvordan det blir før en bestiller??
Supertea Skrevet 20. november 2007 #13 Skrevet 20. november 2007 Tror ikke det, jeg har bare sett på de eksemplene de har der. Hun har et kort navn så det blir omtrent likt tror jeg.
ano`num *17.03.10* Skrevet 20. november 2007 #14 Skrevet 20. november 2007 Her sier "alle" med vår dialekt Imilie ikke Emilie. Må ta i for å komme med en E i starten.... Likevell reagerer mange så negativt.... Menmen. Det er nok flere enn 3 her i landet som har det Om jeg da ikke vet av alle de 3. Tviler Er vell heller opplysningene som ikke er helt oppdaterte. Når det gjelder hvor mange som har bursdag pr dag har de det bare tm 2006. Kanskje derfor?
Ønderkåver Skrevet 20. november 2007 #15 Skrevet 20. november 2007 takker;) går det an å se hvordan det blir før en bestiller?? førstegangsmamma -1 dag. *** Kan fortelle deg at bamsene er kjempesøte, jeg jobba nemlig på kontoret til monogramservice for en del år siden.. Men ikke vent for lenge med å bestille, er nok hektisk der før jul...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå