mamma-til-4 Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Så det var en debatt ang zerazette her en dag,men leste den ikke da jeg ikke går på den. MEN nå er det ei jeg kjenner som går på dem ...... Noen som vet hva som var problemet med dem?
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Jeg går på Cerazette ja...er d noen problemer?? Har ikke jeg hørt om..
meg & to små vampyrer Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Problemet mitt med cerazette er at jeg blør konstant av de. Mange med mange bivirkninger tenker jeg..
mamma-til-4 Skrevet 19. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2007 Skulle visst være noe problem......
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Sånn og forstå Noen blør konstant av de, noen blør ikke i d hele tatt...noen blør av og til...er vel forskjellige reaksjoner...Jeg blør ikke i d hele tatt, og har ingen bivirkninger Men er ikke noe farlig m de i allefall går jeg ut ifra, da ville nok legen sagt d til meg da jeg var der i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå