mor til 2 gutter Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 noen som har noen forslag om presang til forloverene??
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Jeg tror jeg vil be henne ut på middag, jeg
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 jeg ga et par swarowski øredobber. Fikk selv som forlover et flott armbånd:)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 mannen min ga en inngravert lommelerke til sin forlover, forresten:)
Vannmann35 Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Jeg tror jeg vil gi et gavekort på aromaterapi e.l. Tenker de sikkert er slitne etter innsatsen og fortjener litt egentid og avsalpning :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå