Gjest Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 tenkte på en siste forsøk for å redde ekteskapet...nemlig å booke en liten reise for min mann og meg (og to barn på 4 og 10 mnd)...tenkte å være borte nyttårsaften... (vi har ikke noe stor vennekrets, derfor null planer for nyttårsaften)... noe tips? må ikke være dyrt (ellers blir han sur..heheh)... barnevennlig... ...
Northernlights Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Ikke dyrt...da må jeg trekke tilbake forslaget mitt om NC... =o) Kanskje noen her inne har en diger bondegård dere kan dra til?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Ikke for å kaste stein på planene dine, men det er en ganske dyr tid å reise bort i. Masse billig hotell, men fly og tog er fullbooka.
Gjest Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 ett par dager i NYC med to barn blir litt for mye
Gjest Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 hmmm... tenkte på køben... (siden lillemor har ikke pass, så kanskje tar båten dit...??) Sverige? går det båt dit? ...
Northernlights Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 hm...MÅ det være nyttårsaften? Hva med å dra i mellomjula på et cruise? Er det ikke ganske greie priser på sånt akkurat da?
Northernlights Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 http://www.stenaline.no/stena_line/norway/absoluttcruise/no/nyttarscruise.html
Mamma med to søte små Skrevet 19. november 2007 #9 Skrevet 19. november 2007 I januar har norwegian veldig mange billige flybilletter til flere storbyer i Europa. Så kan du finne hotell på hotels.com. Tror nok at det er ganske dyrt å reise bort på nyttårsaften. Håper det ordner seg for dere.
Northernlights Skrevet 19. november 2007 #10 Skrevet 19. november 2007 Litt dyrere,men varer lengre: http://www.colorline.no/pages/content/packagePrice.faces?WT.AC=123&contentId=1.3015&gridId=0.0
Gjest Skrevet 19. november 2007 #11 Skrevet 19. november 2007 Ohhhhhhhhhhh---- I love I love.... men med to barn??
Northernlights Skrevet 19. november 2007 #12 Skrevet 19. november 2007 MÅ du ha med barna,da? Om du må,så blir det jo familiekos, da =o)
Gjest Skrevet 19. november 2007 #13 Skrevet 19. november 2007 Jeg har INGEN som kan passe de. (ikke noe familie , kun besteforeldre som er 80+).... :-/
Northernlights Skrevet 19. november 2007 #14 Skrevet 19. november 2007 Kanskje en snill dibber kan hjelpe?
TA 1980 Skrevet 19. november 2007 #16 Skrevet 19. november 2007 Det er vell noen her inne som kan hjelpe deg med barnepass.? Hvor bur du i Norge da?
Gjest Skrevet 19. november 2007 #17 Skrevet 19. november 2007 Ja, hvor bor du? Evt så kan du jo snoke litt i restplasser på finn og slikt. Det koster jo bare 250 kr å ha med minstemann hvorsom helst med fly:) Kanskje et sted med barmsklubb så 4åringen får løpt fra seg litt med andre unger også!?
Gjest Skrevet 19. november 2007 #18 Skrevet 19. november 2007 Jeg er i nærheten av Oslo. *løperogskjekkerpåfinn.no*
Gjest Skrevet 20. november 2007 #19 Skrevet 20. november 2007 I nærheten av Oslo skulle jo barnepass være veldig overkommelig å få tak i da:) (skulle forresten stå bamseklubb over her, litt trykkleif bare!) Dersom du ikke finner noe der vil jeg også tipse om at Ryanair feks flyr superbillig. Og enkelte hoteller dumper prisene i helgen men jeg husker ikke siden man kan sjekke opp hvilke. I tillegg så kan needahotel.com eller hotels.com være lurt for å finne hotell. Dersom man ordner seg reisen på den måten kan man spare vannvittig mye penger! Jeg sender svigers til London i 4 dager som kombinert bursdags og julegave. Inkl lommepenger. Totalt tror jeg reisen kom på ca 2000 inkl hotell:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå