Engel, skatt og lite frø. Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Hjelpes! Tiden flyr jo, selv om det ikke alltid virker sånn! Det er ikke lenge siden jeg var i uke 13 synes jeg...
Dancing Queen Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Nei det virker ikke alltid sånn!! syns tiden står nærmest stille jeg. syns jeg har vært her på 2.tri i en evigher men så skal jeg jo videre om tre uker. Kos deg på 3.tri. så ses vi om tre uker! ;o)
Har to herlige gutter! Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 jeg også skal snart over! er i uke 28 nå og 6mnd idag! TIDEN GÅR HEHE
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 20. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2007 Vi sees Helenemor! Tre uker går sikkert fort nå i juleforberedelsene;) Ser vi har termin nesten likt, maybenow. Har selv den 20.02.
mamsen & guttaboys Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 På torsdag er det nøyaktig 3 måneder igjen til termin:) en uke så vandrer jeg videre til 3.tri............glad julen og julestria kommer nå, så man "glemmer" tiden litt:)
Krolla og Theodor Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Jeg hiver meg på, flytter på søndag (er da 28+1).. Tenk at vi har kommet så langt - husker jeg ventet og ventet og ventet på å komme meg over til 2. trimester. Artig :-)
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 I dag er jeg 28+0 så da hopper jeg videre i morgen jeg!! HJEEEELLP!!!! Tiden flyr jo! tanken på at 2 trimester skal være det lengste er skremmende for da er det ikke lenge til babyen er i armene mine! Gleder meg til å treffe den lille, mne det er jo litt skremmende også
Gjest Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Jammen meg ikke lenge igjen for meg heller nå gitt.. det er så deilig å tenke på at det bare er 3 måneder igjen. Synes 2 trimester har vært kjempe langt til tider,men no i førjulstiden går det litt fortere igjen heldigvis:)
3troll blir til 4troll Skrevet 20. november 2007 #9 Skrevet 20. november 2007 jeg vandrer over til 3 tri. på lørdag nysgjerrig på tema på den sida jeg , har klart å la være å snoke....
Ninemi Skrevet 20. november 2007 #10 Skrevet 20. november 2007 K0mmer etter om ca. 2 uker. Ja tiden flyr virkelig. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå