Fru-mamma Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Hva velger dere i år? Legg gjerne med en link=)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 nej, jeg nekter..for om 10 andre kommer med samme kjole blir jeg sur. hahahahaahahhaa!!! ..men det blir noe vintage.. i marineblått og hvitt, strømper med søm og cubans hel og pene sko.
Tante Blås Squaw Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Rød kjole fra H&M De har faktisk mye fint iår! hm.com
M&K+Påsan <3 Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Gi litt tips da ? Kjole ? Bukse ? Veldig fin kjole? Aldri hvert på julebord før jo !
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 ikke veeeeeldig fin kjole nej. det synes jeg ikke passer seg på julebord. men noe klassisk og sort er alltid bra. på oasis har de mye fint om dagen. http://www.oasis-stores.com/pws/Home.ice om du liker å gå i bukse så finnes det mye fine dressbukser og feks vest og hvit skjorte til.
Fru-mamma Skrevet 19. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2007 Har et sort lekkert (syns jeg)skjørt fra sist år. Knelangt, litt lenge bak. Kunne tenkt meg en ny topp til dette...Også ønsker jeg nye sko til...Hjelp!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 er det vidt eller sigarettformet? sigarettformede skjørt med høyt liv er veldig inn i år. finn en topp som du kan ha nedi skjørtet med et kult belte på. og kule sko finner du feks på bianco.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå