Gå til innhold

Hvilken type gran/furu/edelgran bruker..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

.........................dere til juletre? Vi har de siste årene brukt å kjøpe Dansk Edelgran, synes de holder seg så godt.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

edelgran selvfølgelig

Skrevet

Er allergisk mot alt annet en edelgran :)

Skrevet

Vi bruker tolle som er et furutre. Henter juletre i skogen selv. :)

Skrevet

Jeg og er den som henter juletreet hvert år. Tar ned loftstrappa og går opp og henter det :-) Ekte plastikk-tre! Kjøpte et nytt et for et par år siden, med ganske realistiske nåler, men det lukter jo ikke juletre av det da.... Det er fint likevel. :-) Tåler ikke juletre, samt har sett en dokumentar om alle dyrene som blir med inn sammen med juletreet, så det hadde vært ganske så uaktuelt likevel. Tips: Sett det i gangen i 2 dager (med vann såklart) før du drar det inn på stua. Da har de fleste dyrene dødd av varmen.

Skrevet

Vi har pleid å ha edelgran, men i fjor kjøpte vi plastikk (ganske realistisk). Det pga at vi i fjor hadde en sønn på 6 mnd somer ekstremt nysgjerrig av seg og allerede da klarte å velte treet 2 ganger og foreldrene mine sin gran 1 gang.. Dette året er han halvannet og ikke mindre nysgjerrig.. Så vi har nok det treet i år også. Pluss at jeg skal ha ks 21, og er litt kjedelig å komme hjem på julafen til ett tre som alle nålene ligger på gulvet (min samboer har hukommelse som en gullfisk, og pluss at dette er første gang han er alene med sønnen vår i mer enn 3 timer, tror jeg han får nok å tenke på)...

Skrevet

Vi har god gammeldags NORSK GRAN!! ;)

Synes det er penest jeg!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...