Gå til innhold

Fullmåne til helga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det stemmer så er det vel lov og håpe på påvirkning?? (bør i hvertfall pakke baggen sjeg siden jeg er i uke 38 straks...Ille treg denne gangen jeg altså!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepps - lørdag 24 er det fullmåne. Og dagen etter min termin ;)

*krysser fingrene*

Skrevet

Jeg satser fullt og helt på fullmånen ja!! :) Har termin 1. des og hele tiden trodd at 20. nov kommer snuppa.... (vet ikke hvorfor, men det har bare blitt "min" dato)....

Men idag er det 20.... og ikke noe tegn på at ting er igang så.... da er fullmånen neste dato ;)) *hoho*

Skrevet

dette liker vi! jeg satser på 22.11, men hvis ikke fullmånen setter fart i noe så skjønner jeg INGENTING!!:P

Skrevet

Herlig! Jeg vil gjerne kaste meg på en fødebølge til helga :) UL-termin er 28, men min første / mens-termin er faktisk 24, så kanskje?? Blir spennende å se uka etterpå om det er noe i påvirkningskraften!! Vi får bare ønske hverandre lykke til

Skrevet

Ser også fram til denne dagen :-) Min termin er 28. nov. Ultermin 3. des. Fødte sønnen min 1 uke før sist så håper fullmånen gjør underverker. Er veldig klar med masse kynnere og mensmurringer til langt nedover låra. Syns også magen har sunket i det siste. Blir spennende å se, ja, om det har noen innvirkning. Er jo lov å håpe, hvertfall :o) Lykke til alle sammen

Skrevet

ååååå det er så spennende!!!! Jeg har og masse kynnere og mensmurringer. Var hos jordmor isted og fikk modningsakupunktur, men hun ville ikke sjekke om jeg var moden.

Nå må bebis bare ikke komme den 22 - for det er MIN bursdag!!!! Hehe kravstor mamma :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...