annie-77 Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Om det stemmer så er det vel lov og håpe på påvirkning?? (bør i hvertfall pakke baggen sjeg siden jeg er i uke 38 straks...Ille treg denne gangen jeg altså!)
enpå3ogenpå1 Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 jepps - lørdag 24 er det fullmåne. Og dagen etter min termin *krysser fingrene*
LiKr Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Jeg satser fullt og helt på fullmånen ja!! Har termin 1. des og hele tiden trodd at 20. nov kommer snuppa.... (vet ikke hvorfor, men det har bare blitt "min" dato).... Men idag er det 20.... og ikke noe tegn på at ting er igang så.... da er fullmånen neste dato ) *hoho*
*1+1=2 små* Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 dette liker vi! jeg satser på 22.11, men hvis ikke fullmånen setter fart i noe så skjønner jeg INGENTING!!
magedans Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Herlig! Jeg vil gjerne kaste meg på en fødebølge til helga UL-termin er 28, men min første / mens-termin er faktisk 24, så kanskje?? Blir spennende å se uka etterpå om det er noe i påvirkningskraften!! Vi får bare ønske hverandre lykke til
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Ser også fram til denne dagen :-) Min termin er 28. nov. Ultermin 3. des. Fødte sønnen min 1 uke før sist så håper fullmånen gjør underverker. Er veldig klar med masse kynnere og mensmurringer til langt nedover låra. Syns også magen har sunket i det siste. Blir spennende å se, ja, om det har noen innvirkning. Er jo lov å håpe, hvertfall ) Lykke til alle sammen
enpå3ogenpå1 Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 ååååå det er så spennende!!!! Jeg har og masse kynnere og mensmurringer. Var hos jordmor isted og fikk modningsakupunktur, men hun ville ikke sjekke om jeg var moden. Nå må bebis bare ikke komme den 22 - for det er MIN bursdag!!!! Hehe kravstor mamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå