Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Hvorfor føler jeg at folk ser ned på meg, akkurat som om de ikke forstår hvorfor jeg ikke presser meg selv til å klare mer, og ikke har god nok grunn??? Flere som føler det slik? Oppegående, men 100% sykemeldt og glad for det?? Fordi jobben rett og slett blir for slitsom??? Kan ikke alle bare få kjenne på kroppen hvor mye de orker selv??
Gjest Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Ikke tenk på det en gang. Er du blitt sykemeldt så har du en grunn for det. Jeg og er 100% sykemeldt fram til fødsel, og er bare glad for det. Tenk hvis du ikke hadde vært sykemeldt og noe skjer feks for tidlig fødsel, fordi at du presser deg selv for mye. Jeg ble utsatt for en ulykke på jobben, alt gikk heldigvis fint med babyen, men jeg klandret meg selv for at jeg forsatt jobbet, og ikke hadde sykemeldt meg før.... Den skrekken sitter i meg enda. Vi bærer tross alt et lite menneske, og det finnes ingen jobb i hele verden som er viktigere enn å passe på at den har det bra. Bruk tiden på hyggelige ting fram til babyen kommer, og ikke tenk på hva folk mener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå