Northernlights Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 I pølsene er det iallefall ALT mulig! Ble inspirert av fiskepinnetråden, og synes pølser fortjener en egen tråd! Dikt om pølsa, diktet av meg til deg. (Kua mi jeg takker deg, er melodien om du vil synge!) Kua mi jeg takker deg deilig melk du gir til meg pølse blir du når du dør; -blandet med de ting som blør! Gris og hest og oksefett hakka lever går i ett med ei geit og gammel gris som har sett sin siste fis. Lungemos og nyresten nei og nei nå blir den pen! Ligger på en grill så fin, og snart er`n i magen din! Mosa levret blod og milt tarmer som er knadd og silt. Hesten som var død i fjor blir til pølse på ditt bord! Flesk og kjøtt fra gammel ku nå blir det snart pølser,du! Men vi glemte noe mer; hjernemassen ingen ser! Lukter ille,smaker godt. Dette her blir riktig flott! Krydre med litt salt og løk pølser det er ingen spøk! Mose sammen i et kar nei nå blir det pølser,far! Og så helt tilslutt en skvett fargen rød med brusk og fett! Bon appetitt! =o)
mayaya Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Hahahha! Kongebra! .. Og der ser dere hvorfor jeg ikke spiser pølse :-D
Skravlemamman Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Ha ha ha ha, jeg elsker dikt..., tenk at pølsa har sitt eget;-)
Northernlights Skrevet 19. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2007 Jeg har ikke likt pølser helt siden jeg var i et slakteri som 5-6 åring... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå