Gå til innhold

Frekt, eller?? hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg kjenner hadde kjøpt seg en ammepute.. Men etter 1 gangs bruk, syntes hun det ikke var noe bra og ønsket hun ikke hadde kjøpt den. Så hun støvsugde puta, gikk tilbake til butikken og sa hun hadde fått den i gave, og fikk byttet til noe annet... Hehe.. Vet ikke om jeg hadde turt det, men syns det var bra gjort..

Var nok litt frekt, men hva så?? Hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tankte at nå fikk jeg skikkelig lyst til å kjøpe ammepute med en annen dames brystmelk på, gitt....

Skrevet

Synes det var drøyt jeg-.............

Skrevet

Too much! Ville ho kjøpt varer som andre har brukt?!

Skrevet

Tror nok ikkje ho hadde levert den tilbake om den var blitt skitten da, det såg de nok etter i butikken også... Ellers er no butikken rar!

Skrevet

Ehhh, det var vel ikke akkurat butikken som var rar....

Skrevet

Hvem vet at den er brukt da????? Ser du nøye på tinga du kjøpe? Forresten, kor mye brukt er den når den er brukt 1 gang, 1 amming???

Så du kjøper alt nytt du altså? til og med biler???

Skrevet

Jeg sa ikke det, men jeg liker å vite det jeg hvis jeg kjøper noe brukt. Ei brukt ammeputa ville jeg absolutt ikke kjøpt. Forstår ikke at du kan synes det er så greit jeg. Uærlige folk er det verste jeg veit. Synes det var ekkelt og grisete uansett hvor mye den var støvsugd......

Skrevet

Såg det no at det blei litt dårlig formulert, eg kjøper masse brukt. MEN: eg vil vite kva eg kjøper, er det sagt at det er nytt får det vere det. Det går no på tillit mellom kjøpar og selgar. Og viss det å bruke ein gang er greit, kanskje to gangar eller tre eller fire er greit? Eller så lenge det ikkje er flekkar? Eller viss ein vaskar det godt så det ser utbrukt ut?

Skrevet

Kanskje vi må lukte litt ekstra etter sur melkelukt på de om vi skal kjøpe ny, he he:)

Skrevet

Om den var helt ren spiller det vel ikke så veldig stor rolle om en liten baby har ligget på den og spist ett måltid? En baby er da ikke SÅ ekkel og fæl vel?

Stakkars babyen min da, som har brukt arvede klær, og til og med klær som var kjøpt på loppemarked! ;-)

Skrevet

Jeg er forresten enig i at man skal få en NY vare når det er det man tror man kjøper, men måten folk reagerer på her skulle man tro det var snak om en pute som var brukt i et år og full av melk og gulp.. :)

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe imot å bruke en ammepute som var blitt brukt EN gang. Har vel ikke sølt så mye mm på den under en eneste amming vell.

Skrevet

Som sagt over det går på ærlighet. Mine barn og meg sjølv har brukte klær og sko og huset er innreda med ein del brukt, det er ikkje det det går på.

Skrevet

Hahaha, noen mennesker er bare helt utrolige :)

Når mamma jobbet i en barnebutikk opplevde de engang at noen hadde levert tilbake sko som hadde vært brukt og som de i tillegg hadde skrevet navn inni!!

Var ei som sto å skulle kjøpe de, så merket de plutselig at det kom litt sand ut av skoene, og når de så nærmere så var skoene tydelig brukt, hadde bare blitt vasket av litt... Det er vel i grunn toppen av frekket!

Skrevet

Er enig i at man bør få en ny vare når man tror det er det man kjøper, men realiteten er at i mange klesforretninger får de ansatte "låne" klærne mens de er på jobb, så når man handler risikerer man å kjøpe "brukte" klær. Dette er noe jeg har lagt spesielt merke til nå når jeg er gravid, og er veldig var på lukter. Kjenner liksom om et plagg har vært brukt i mange timer.

Skrevet

Det visste eg ikkje... Eg kunne ikkje gjort det med mine svettekjertlar for å sei det sånn. Må ein kjøpe det då, viss ein søler for eksempel?

Skrevet

Ja dette syns jeg var veldig frekt.

Håper ikke dette er noe hun lærer sine barn.

Lenge leve ærlighet!

Skrevet

Rart av butikken å selge ammeputer uten plast rundt!

Skrevet

Eg vet ikkje med sikkerhet om ho brukte den til en amming da, eller om bare prøvde den... Og eg har ofte prøvd masse, og så levert tilbake det eg ikkje vil ha...

Ser ikkje noe galt i det eg da... Men vi er alle forskjellige, heldigvis!!

Skrevet

For å snu på flisa, syns DU det hadde vært kjekt å kjøpt noe som du trodde var nytt, men så viste det seg at det egentlig var brukt?

Skrevet

Klærne man kjøper har nok vært av og på mange svette kropper i prøverommene før man betaler og tar de med seg hjem, og det er helt greit..

-Men har en liten baby ligget på en ammepute, nei skrekk og gru! ;-)

Skrevet

Nettopp derfor vasker jeg alltid nye klær før jeg bruker dem (som regel). :)

Skrevet

Brukt en gang har vell ikke noe å si, vil kalle at den er prøvd jeg da.. vi prøver jo sko og klær på butikken, så om en bebis har ligget på den en gang og kanskje,kanskje en pupp har vært borti hehe, så hva så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...