Gjest Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 OG HVILKE BUTIKKER? FINNES DET EN FLOTT BARNE BUTIKK OGSÅ??
allergibarn Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 skal du dit med båt? da går du av båten, og følger "strømmen" mot det store kjøpesenteret på andre siden av hovedveien. Det senteret synes jeg er kjedelig... ta til høyre og du finner Karstadt etc som inneholder en masse masse butikker. Veldig bra. Men jeg synes det er koseligere å fortsette bortover så du kommer til torget og gågaten. I C&A kjøpesenteret har de en stor klesbutikk med masse fint til barna. Kjøpte fine sett der, hvor 3 og 3 plagg hører sammen til en pris og sånn. Der finner du også lekebutikk etc. I gågaten finner du Zara, som for meg er en selvfølge når jeg skal kjøpe klær til barna. I nærheten av Zara er det masse andre butikker også. Ellers er det jo litt kjedelig når du finner både Cubus og H&M med de samme klærne som her hjemme da...
allergibarn Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 her finner du mange "tråder"... http://www.dinbaby.com/forum/search?SearchForumText=kiel
Gjest Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 til helgen. Har aldri vært der før så lurer litt på hva jeg kan shoppe. hva med feks billige barnevogner og annet type utstyr? trelekebutikk feks?? Andre gode tips??
Scorpiogi Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 Hehe, skal du med Kiel-fergen i helgen? Det skal nemlig jeg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå